Hop til indhold
sikkersex

dengladestorepige københavn

Recommended Posts

https://sugardaters.com/da/profile/nEZQ0E37zA
Hun har været her i mange år, nok de sidste 7 on and of. Så det med hun i dag er 21 hmm , Det er nok ikke rigtigt. For 5 år siden var hun 18 og i færd med at tage kørekort )Mødte hende for en del år siden i nogle måneder og igen et år eller to senere. Hun er som hun selv nu skriver blevet større . Men giver stadig et godt blow og cim er altid velkommen. Hun vil kun bolle med gummi, men kan ta en del pik for at sige det ligeud, og kan lide hvad hun gør. Holder til i Tåstrup og har en etværelses som kan gå an. Ikke diskret. Prisen starter nu ved 2500 , det er over det dobbelte af hvad jeg gav sidst, Men inflationen you know )
Men alt i alt får man hvad man ser. Men been there done that for mig Hun er mørk og det skal man kunne lide !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havkatten skrev, for 37 minutter siden:

Dine links virker ikke..
2500 det er da helt ude i hampen med mindre det er for en hed nat uden søvn

du må sige hvor jeg kan få en nat for 2500 , det lyder helt ude i hampen ??: 
nej det er meget normalt pris, det kan fås lidt billigere med megen søgning og hvor man ikke har preferencer for hvem man er sammen med 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havkatten skrev, for 41 minutter siden:

Vi er vist ikke i samme galaxe

så har du sgu en god internet forbindelse anyway ) 
men jo men nogle handler aldi andre superbrugsen sådan er det jo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havkatten skrev, for 33 minutter siden:

Det er muligt, at jeg køber ind i Rema,
men 2500 for at få feddet bananen.
nix

du går glip af noget , 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havkatten skrev, 1 time siden:

Uden tvivl
Jeg giver IKKE 2500 for et sut og et put, om det så er Kim Hardassian, Heidi Klum eller Beonce

Fint nok, men lad vær at lad som om, at du kan få nogen som helst GP til overnatning for 2500 kr. Det kan du ikke. Med SB'er kan alt ske, men så skal der først opbygges en relation.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havkatten skrev, den 7.6.2023 at 00:32:

Vi bor tydeligvis i hver sin galaxe
samtalen er slut

hvorfor snakker du med i en tråd om sugarbabes når du ikke har føling med det ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alså jeg har piger på 1500 uden gummi ..på sd ..så kan man godt finde unge piger cirka 1500 til 3000 priser 19 til 30 milfer plus 30  ligger på 800 til 1500 fleste uden gummi 1500...men tak for start anmeldese .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

Hun er sød, Lidt underlig barnlig at snakke med , men sød
Stor røv og lår og mega faste patter mega store
Ville godt uden men uden afslutning, som så blev i munden som hun flittigt brugte da jeg kom og før også
2000 er fin nok. vil bestemt gentage , Hun nød det og kom da vi bollede efter hun blev varmet godt og længe op med tungen 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @daddyo @sikkersex

Tak for anmeldelserne 

Kan I dele (enten her i tråden eller privat besked) hendes email, mobil eller Snapchat?

jeg har ikke sugardating

på forhånd tak og god weekend

mvh Leo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Leo69 skrev, for 53 minutter siden:

Hej @daddyo @sikkersex

Tak for anmeldelserne 

Kan I dele (enten her i tråden eller privat besked) hendes email, mobil eller Snapchat?

jeg har ikke sugardating

på forhånd tak og god weekend

mvh Leo

nej selvfølgeligt ikke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

nu har hun , på sin profil en fantasi om at sætte sig på ens ansigt, tja , det kan vel være ok, hvis hun er i en 69. Det undrer mig lidt at sugardaters tillader så præcise sex fantasier i en tekst
men tja hvis vi kan lide at slikke en mørk saftig fisse så værsgo
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

i kan godt stoppe med at spørge i privat mail her om adresse eller andet
jeg giver da ikke oplysninger til en jeg ikke kender alder vægt udseende og alt andet på, til en pige som vil vælge selv og er kræsen : Det er utroligt at jeg får mails om de oplysninger
Kunne jeg ikke finde på at skrive, i må sgu selv købe et abonement og spørge pænt 
jeg er ikke alfons , eller giver private oplysnger ud til fremmede
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...