Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hey guys

Jeg fik for nok en håndfuld år siden en ganske god massage fra en tatoveret babe der hed Cindy lige omkring Folehaverne på Geos sted der på 1 sal. Nogen der ved noget om hvor hun er landet? Jeg har desværre ikke kunnet finde hende siden.

Skrevet
gabriel skrev, for 29 minutter siden:

Hey guys

Jeg fik for nok en håndfuld år siden en ganske god massage fra en tatoveret babe der hed Cindy lige omkring Folehaverne på Geos sted der på 1 sal. Nogen der ved noget om hvor hun er landet? Jeg har desværre ikke kunnet finde hende siden.

Hun er mig bekendt stoppet og det er flere år siden hun var der

Skrevet

Ved ikke om Georg bare bruger billedet men som du ser indgår Cindy ved siden af stadig i reklamen…

Cindy

Hun kørte selvstændigt i diverse lejligheder men ikke set hende annoncere længe.

Mvh Hams

Skrevet
Hams skrev, for 13 timer siden:

Cindy ved siden af stadig i reklamen…

Cindy

Der står godt nok "Sindy", men for mig at se ligner ingen af billederne Cindy. Der er jo også mange, der hedder Nina, Joy, Jenny, Pinky osv., så hvordan kommer du frem til at "Sindy" henviser til Cindy fra Ellebjergvej? 

Skrevet
Bebop skrev, for 48 minutter siden:

Der står godt nok "Sindy", men for mig at se ligner ingen af billederne Cindy. Der er jo også mange, der hedder Nina, Joy, Jenny, Pinky osv., så hvordan kommer du frem til at "Sindy" henviser til Cindy fra Ellebjergvej? 

Det er jo pigen der sidder bag Geo/Elah der henvises til. Men jeg skulle også kigge 2 gange.  Tror på ingen måder Cindy er at finde der mere. Det er bare et billede hvor hun sidder i baggrunden. 

Skrevet
Bebop skrev, for 6 timer siden:

Sindy er ny hos Georg ,

Cindy var der tidligere og startede efterfølgende alene i diverse lejligheder - “ Cindy fra Ellebjergvej “ må være den der spørges til. Hun sidder på billedet bag Georg på en restaurant - så spørger kan måske spørge Georg/Ehla om Cindy stadig arbejder.

Tror blot Georg med C —-> S udnytter et kendt navn i hendes shop’s fordi det ligner ? Der kommer dit navne rod måske mere ind ?

Mvh Hams

Skrevet
  • Author
Hams skrev, den 8.6.2023 at 17:53:

Ved ikke om Georg bare bruger billedet men som du ser indgår Cindy ved siden af stadig i reklamen…

Cindy

Hun kørte selvstændigt i diverse lejligheder men ikke set hende annoncere længe.

Mvh Hams

Ja, det ligner hende (svagt pga vinklen) men billedet er så også 10+ år gammelt efterhånden.

Så Cindy med C er nok forsvundet, hvor den nye Sindy er en anden.

Skrevet
Ilikeasian skrev, for 11 timer siden:

Det er jo pigen der sidder bag Geo

Ah! Jeg kiggede kun på Geo på det billede. Jeg tror ikke der er nogen, som aldrig har set Cindy før, der bare overvejer at se på en person i baggrunden på et restaurantbillede, og tænke at det kunne være en, der arbejder på klinikken.

Skrevet
Bebop skrev, for 35 minutter siden:

Ah! Jeg kiggede kun på Geo på det billede. Jeg tror ikke der er nogen, som aldrig har set Cindy før, der bare overvejer at se på en person i baggrunden på et restaurantbillede, og tænke at det kunne være en, der arbejder på klinikken.

:biggrin: det er nu også mere et svar til emne-starter end almen folkeoplysning.

gabriel skrev, for 2 timer siden:

Ja, det ligner hende (svagt pga vinklen) men billedet er så også 10+ år gammelt efterhånden.

Så Cindy med C er nok forsvundet, hvor den nye Sindy er en anden.

Nej - det er fra efter Georg fik lavet næsen !! så gætter at de stadig er i kontakt - derfor ville jeg jo spørge Elah om der stadig er aktivitet .

mvh Hams

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.