Hop til indhold
cassanova

Hvorfor ikke Striptease?

Recommended Posts

Har forespurgt adskillige, faktisk mange GP’ ere om det er muligt med et Stripteaseshow inden sexakten. INGEN svarede at det var en mulighed!!! Jeg forstår ikke hvorfor. Det ville være vildt pirrende med Striptease det første kvarter Af en time. Har det mon noget med blufærdighed at gøre ? Eller at det bare trækker tiden ubekvemt lang tid ud?

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 30 minutter siden:

Har forespurgt adskillige, faktisk mange GP’ ere om det er muligt med et Stripteaseshow inden sexakten. INGEN svarede at det var en mulighed!!! Jeg forstår ikke hvorfor. Det ville være vildt pirrende med Striptease det første kvarter Af en time. Har det mon noget med blufærdighed at gøre ? Eller at det bare trækker tiden ubekvemt lang tid ud?

https://nympho.dk/search.php?s=Striptease

Har du tjekket med de der annoncerer med strip?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså, min tanke er, at lige som mange andre ydelser, så er det ikke alle der tilbyder det samme.. Om det er fordi de ikke vil tilbyde en ydelse, de ikke er helt skrappe i eller om det er fordi de er blufærdige, kan kun de adspurgte piger svare på... Jeg vil fx ikke tilbyde massage, da jeg ikke er helt sikker på min massage kan leve op til hvad en potentielt betalende kunde ville forvente. Når det så er sagt, så har jeg oftest en god dialog med mine kunder inden en aftale - så jeg er alligevel til at lokke med det meste, såfremt de nok ikke skal forvente massage i verdens klasse :rolleyes: Men forstår godt man kan være lidt tilbageholdende med ydelser, man ikke annoncerer med, eller hvis man føler man ikke helt kan leve op til forventningerne. Hvilket desuden kan resultere i en dårlig anmeldelse... 

Når det så er sagt, så ved jeg at du kan finde en del piger der også tilbyder strip/striptease - så hvorfor ikke bare vælge én af dem, hvis du er interesseret i netop dette? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 11 minutter siden:

Altså, min tanke er, at lige som mange andre ydelser, så er det ikke alle der tilbyder det samme.. Om det er fordi de ikke vil tilbyde en ydelse, de ikke er helt skrappe i eller om det er fordi de er blufærdige, kan kun de adspurgte piger svare på... Jeg vil fx ikke tilbyde massage, da jeg ikke er helt sikker på min massage kan leve op til hvad en potentielt betalende kunde ville forvente. Når det så er sagt, så har jeg oftest en god dialog med mine kunder inden en aftale - så jeg er alligevel til at lokke med det meste, såfremt de nok ikke skal forvente massage i verdens klasse :rolleyes: Men forstår godt man kan være lidt tilbageholdende med ydelser, man ikke annoncerer med, eller hvis man føler man ikke helt kan leve op til forventningerne. Hvilket desuden kan resultere i en dårlig anmeldelse... 

Når det så er sagt, så ved jeg at du kan finde en del piger der også tilbyder strip/striptease - så hvorfor ikke bare vælge én af dem, hvis du er interesseret i netop dette? 

Tak for uddybende svar. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejlig koncept prøvede der i Prag, ( af den frækkeste model tøs ) det er sku mere fræk en sexen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har  besøgt en dansk pige som tilbyder dette og ja -det var fræk nok, men man skal tænke at med et striptease forsvinder der cirka 10 minutter af den bookede tid- så hvis du har booket 30 min så har du godt nok travlt derefer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 5 timer siden:

Når det så er sagt, så har jeg oftest en god dialog med mine kunder inden en aftale - så jeg er alligevel til at lokke med det meste, såfremt de nok ikke skal forvente massage i verdens klasse :rolleyes: 

Muligt du ikke er verdensmester i massage, til gengæld har du hørt overordentligt godt efter i fransk timerne ;)….. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ThePleaser skrev, for 4 minutter siden:

Muligt du ikke er verdensmester i massage, til gengæld har du hørt overordentligt godt efter i fransk timerne ;)….. 

Du har til gengæld fint styr på massagen! :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le courvoisier skrev, for 4 timer siden:

men man skal tænke at med et striptease forsvinder der cirka 10 minutter af den bookede tid- så hvis du har booket 30 min så har du godt nok travlt derefer.

Nahh, jeg ville ha 10 minutter i overskud ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 14 timer siden:
ThePleaser skrev, for 14 timer siden:

Du har til gengæld fint styr på massagen! :wub:

Det er pudsigt det med massagen, for det er en service der er nærmest fast på menuen selv om mange er forfærdeligt dårlige til det.
Jeg vil langt hellere være den, der masserer, så jeg kan røre lidt ekstra ved alle de rare steder på den skønne kvindekrop.

- Du har vist lidt spændinger i baller og inderlår. Jeg giver dem lige en ekstra omgang. Og dine bryster virker også enormt anspændte, så lad mig lige...

ONTOPIC:

Der er en del, der tilbyder strip, men den ene oplevelse jeg har haft var ikke værd at omtale. Det tog ca 12 sekunder at vrikke sig ud af tøjet og det var så det. :) 

Redigeret af yrghh

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, 1 time siden:

Det er pudsigt det med massagen, for det er en service der er nærmest fast på menuen selv om mange er forfærdeligt dårlige til det.
Jeg vil langt hellere være den, der masserer, så jeg kan røre lidt ekstra ved alle de rare steder på den skønne kvindekrop.

- Du har vist lidt spændinger i baller og inderlår. Jeg giver dem lige en ekstra omgang. Og dine bryster virker også enormt anspændte, så lad mig lige...

ONTOPIC:

Der er en del, der tilbyder strip, men den ene oplevelse jeg har haft var ikke værd at omtale. Det tog ca 12 sekunder at vrikke sig ud af tøjet og det var så det. :) 

Alle kan klaske lidt olie på en krop, og møffe lidt rundt med hænderne - endda også glide nøgen rundt på personen der ligger ned, og kalde det en B2B.. Men det er bare ikke nødvendigvis en rar oplevelse for modtageren - og så forstår jeg godt man går derfra med en øv følelse, hvis massage oplevelsen ikke helt levede op til det man havde håbet... Og netop det gider jeg ikke ligge navn til ^_^

Mææææn .... Lige mht. massage ligger jeg mig gerne flat ned og bare tager imod! :rolleyes: 

Tja, altså - det er nok også lige at forventnings afstemme.. for stip kan både gå lidt for tjept, men også blive trukket liidt for langt ud.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 6 timer siden:

Lige mht. massage ligger jeg mig gerne flat ned og bare tager imod!

Jeg giver dig et klippekort i fødselsdagsgave ;) 

SweetKisses skrev, for 6 timer siden:

Tja, altså - det er nok også lige at forventnings afstemme.. for stip kan både gå lidt for tjept, men også blive trukket liidt for langt ud.. 

Helt enig. Det må være noget med at kunne læse rummet og tilpasse sig efter stemningen. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SiaUngQ skrev, den 7.6.2023 at 16:50:

Det passer vidst ikke, frække :wub::lol:

Det kan være at jeg bare havde en god dag, da jeg besøgte dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har motorikken som en flodhest på stylter såehm.. Det er derfor:lol:.. Ville få sparket gæsten i hovedet eller smidt en vildfaren stilet efter ham.. Men hvis man er okay med risikoen så kan jeg godt stylte lidt rundt da:lol:.. Ej det vil jeg lige godt ikke byde nogen mennesker men @SiaUngQ og undertegnet har snakket om polefitness godt nok:P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...