Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Sera igen for 2. gang og fik bare bekræftet at hendes service er helt i top. Hun målers sig uden tvivl blandt de bedste thai'er på Fyn.

Link er desværre nede ind i mellem, men der findes et copy-link under anmeldelser Jylland, et stykke nede i tråden: "BESØG Sera New Thai girl in Aalborg". Billederne er ægte og meget retvisende.

Hun rejser desværre i morgen onsdag, så man skal være hurtig på aftrækkeren. Til gengæld kommer hun tilbage igen om vistnok en måneds tid.

Blev mødt i døren med kindkys og kram....hun er meget imødekommende på alle parametre skal jeg lige sige. Havde bestilt en halv time FP som startede med massage på ryggen. Først lidt trykmassage rundt omkring. Dernæst lidt oliemassage med let pirrring. Så gav hun den lidt mere olie og begyndte B2B som hurtigt gik over i kys af nakken og halsen. Turn around, hvorefter hun kastede sig over mig med lidenskabelige våde tungekys....og hun kysser virkelig godt skal jeg hilse at sige. Så økoblow i verdensklasse med massaer af savl....hun sluprede så det virkelig kunne høres. På med gummi og op i cowgirl, hvor der blev reddet og kysset. Så lod hun sig glide bagover og ned på ryggen mens hun trak mig op - stadig med min pik oppe i hende. Frækt at se den køre ind og ud af den næsten glatte mis. Hende op igen til mere cowgirl, hvor hun tydeligvis kunne se at jeg kæmpede med at holde tilbage. Hun drillede mig virkelig med at støde i bund en 4-5 gange med et rigtig frækt smil på læberne, og så holde en lille pause. Det gentog hun et par gange, hvor jeg til sidst bare gav op og sagde "Ååårh Fuck me". Hun grinede frækt, tog fat med den ene hånd om min nakke og kneppede igennem. Det virkede promte og jeg kom da også med et brag efter et kort øjeblik.

Bagefter blev der lige pustet ud med lidt hyggesnak, og om hvordan jeg gerne ville ha taget hende bagfra i lænestolen som stod i hjørnet. Det gør du da bare næste gang , sagde hun :P. Selv da jeg tog tøj på var hun kælen og ville kysse og kramme lidt. ALT tiden blev brugt....ikke noget med ud af vagten når det var overstået. Topservice fra start til slut og en fed thai-oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan tilslutte mig Big3lovers anmeldelse. Enig i at massagen godt kunne være lidt bedre, men det opvejes til fulde af aktiviteter i 2. Halvleg. Kommer igen mår hun retunerer til Odense igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
natdyr skrev, 1 time siden:

Hvilket område i Odense holder hun til i ?

kan man få et bad før/efter ?

Bad ved jeg ikke. Ved dog at der er toilet lige over for hyggerummet, så tænker da ikke det er umuligt.

Beliggenhed tæt på OUH.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåede også forbi - hold da kæft det var et klasse-knald. Lækker, lækker tøs, meget sød, retvisende billeder - og super service. Vi havde kun 30 min så sprang al massage over og bad hende pirre og lege med mig... det gjorde hun til UG kryds og slange.. måtte bede om pauser undervejs for at overgive mig i en tæt ridetur... Hun smutter vist fra byen i morgen men vender retur om ca. midt juli, så vidt jeg forstod... Det gør jeg også !

Del dette indlæg


Link til indlæg
wobleren skrev, for 9 timer siden:

Nåede også forbi - hold da kæft det var et klasse-knald. Lækker, lækker tøs, meget sød, retvisende billeder - og super service. Vi havde kun 30 min så sprang al massage over og bad hende pirre og lege med mig... det gjorde hun til UG kryds og slange.. måtte bede om pauser undervejs for at overgive mig i en tæt ridetur... Hun smutter vist fra byen i morgen men vender retur om ca. midt juli, så vidt jeg forstod... Det gør jeg også !

Ja det er nemt at se seancen for sig når man selv har været der :-)

Bare vi ikke falder over hinanden op ad trappen når hun kommer tilbage :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

Ja det er nemt at se seancen for sig når man selv har været der :-)

Bare vi ikke falder over hinanden op ad trappen når hun kommer tilbage :D

Risikoen foreligger.... nok ikke kun der - det kunne godt se ud som om, vi deler samme (gode) smag i pirrende oplevelser.... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude69 skrev, for 3 timer siden:

Er det hende her??? 

 

https://annoncelight.dk/showad/370146

Nej, hende i anmeldelse heder sera ikke sara. 

Jeg var selv ved at besøge hende Aller første gang hun var her, der opholdt hun sig syd for Odense SØ

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildsvinet skrev, for 13 timer siden:

men er der nogle der har prøvet hende sara?

Jeg tror det er hende fra 1-2-3 Thai der står bag den annonce. Hun har minimum 2-3 falske annoncer på annoncelight.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buck skrev, for 5 timer siden:

Jeg tror det er hende fra 1-2-3 Thai der står bag den annonce. Hun har minimum 2-3 falske annoncer på annoncelight.

Det er fup og svindel 123, pigerne på billederne har aldrig været i Danmark.

Boykot dem…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...