Hop til indhold
BL_junior

Jasmine - uden for kategori og bare FANTASTISK

Recommended Posts

Denne anmeldelse kunne sådan set ligge under både dette forum, forum for BDSM/fetish og Thai-massage.

Når jeg lægger den her er det fordi mit besøg her til aften hos Jasmine, som jeg nu har besøgt regelmæssigt gennem et par år, rummede det hele - og mere til. I stedet for at tænke i søjler, kasser og kategorier er det nogen gange bare det bedste at smide alle definitioner ud af vinduet sammen med hæmningerne og lade det fælles begær og stenalderhjernen og jagten på fælles orgasmer tage rattet.

Det var, hvad der skete i dag.

Selvom Jasmine er "mistress" og titulerer sig selv som sådan overfor mig når vi leger, så fik "mistress" en fridag i dag. Det sørgede jeg for.

Normalt er det Jasmine der sætter tempoet og vælger hvad der skal ske og hvornår det skal ske, og jeg er fint tilfreds med bare at reagere på hendes impulser og flyde med strømmen. I dag blev det lige omvendt - og så alligevel ikke helt.

Hun startede med at "misbruge" mit stakkels hoved og min tunge til at tilfredsstille sig selv. Men derfra var der tændt noget i mig, der ikke kunne lægges ned igen. Så jeg skubbede hende blidt ned på ryggen og gik i gang med fingre, tunge og alle redskaber inden for rækkevidde til bare at fortsætte med at tilfredsstille Jasmines rå begær. Hun ER mistress, men i dag ville hun bare have orgasmer og spontan, legesyg og drillende sex på 27 forskellige måder, da hun gav mig lov til at tage initiativet - så det fik hun!

Resten af detaljerne er en privatsag. Og nej, ingen af os talte hverken orgasmer eller minutter. Vi var der bare; to voksne mennesker i en dobbeltseng i et hus på landet hvor hormoner og kropsvæsker fik frit løb som om der ikke var nogen dag i morgen.

Det var fantastisk og forløsende. Sjovt, sexet, spontant og nærværende. Og meget anderledes end den hakkeorden, der normalt kendetegner vores leg.

Jasmine er en kvinde i sin bedste alder, hun er åben, nysgerrig og fordomsfri. Erfaren og med en business der skal passes. Men også personlig, empatisk, drillende og legesyg og god til at give komplimenter.

Så længe du tør være åben om dine egne lyster og behov, så lytter hun. Og for mig har hun leveret varen hver gang, fra det silkebløde til de store, røde striber på ryg og baller der minder mig om, hvem der er chef i huset!

Jeg ved ikke hvordan hun gør det, hvor længe hun har gjort det eller hvor længe hun bliver ved til hun ikke gider mere. Jeg føler mig bare privilegeret over at kunne være en del af hendes leg og hendes univers, også selvom jeg betaler for fornøjelsen. For mig er det alle pengene værd. Og hvordan værdisætter man i øvrigt den slags?

Hun kører fast med to forskellige annoncer:

https://annoncelight.dk/showad/337488
https://annoncelight.dk/showad/263161

Thank You, Mistress <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun være enig, besøgte Mistress Jasmine engang, hvor nøgleordet var "Seksuel underkastelse og strap on" gik glad og tilfreds derfra, med en brugt tunge, en øm røv, en krop der var revet i stykker af anal orgasmer. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Otte skrev, for 5 timer siden:

Hvordan er det, hun tilbyder også blidt?

Ja.

Prøv at nærlæse hendes annoncer.

Hvis du snakker med hende kan du få alt fra traditionel massage til pisk, smerte og ydmygelser. Og alt der i mellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jasmin er ikke så sart . Har du ønsker så er det bare at fortælle hende det. Jeg har fået hende til at pisse så jeg nærmest druknet og hendes tunge har været dybt oppe I min røv. Så bare kom afsted :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...