Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg valgte at besøge Selyne for der var noget som fangede min opmærsomhed :rolleyes:
https://annoncelight.dk/showad/372779
i øvrigt samme som Ewy  ihverfald samme telefonnummer og jeg tror det er nye (Selyne) og ældre billeder

https://annoncelight.dk/showad/371112

Jeg kan allerede nu afsløre at det var lidt anderledes end normalt :D

Aftalen gik fint og hurtigt på sms og jeg kender stedet fra tidligere så aftes det gik.

Hun lukker op i housecoat og slippers og leder mig ind i værelset. Rodet og med åben kuffert. Vi aftegner og hun siger hun lige skal i bad :huh: øhhh vi lavede en aftale for en time siden. 
Jeg tager mit tøj af og står og venter. Jeg når at tænke, pis hun er rendt med mine penge. Amatørfjols tænker jeg om mig selv :oops: men jeg ser hendes telefoner ligger på sengen så mon ikke hun kommer tilbage.

Hun kommer tilbage og vi ligger os i sengen, hun har stadigvæk toppen på og har en telefon i hånden. Hun skal lige vise mig noget :razz:

nå men vi måtte jo igang så på med dutten og hun giver lidt blæs uden den store entusiasme. Jeg slikker hende lidt og stiger på. Lidt missioner og affyring i doggy

Hun er ikke super god til engelsk og er efter min mening meget ny i dette job. Hun virker meget lidt professionel som de erfarne piger normalt er og det tændte mig. Hun er sød og ganske køn, billederne af Selyne passer meget godt på hende som åbner døren.
Hun er meget slank og med små bryster. 
Genbesøg nej tænker jeg. Nu har jeg prøvet at være sammen med hende og der er andre fisk i dammen som også skal prøves ;)

Alt ved oplevelsen var for mig som en nybegynder som lige er startet i branchen. Hun virkede genert og lidt ubeslutsom men ikke afvisende 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...