Hop til indhold
dirtymind

Arabiske piger

Recommended Posts

Hey!

Netop oprettet profil, efter nogen tid at have benyttet dette aldeles fremragende forum. 

Har stor forkærlighed for mørke skønheder, i særdeleshed arabiske og persiske piger (Kan faktisk ikke huske hvornår jeg sidst har haft en "dansk" kæreste!).

Hører meget gerne fra de af jer som deler denne kærlighed for arabiske piger,  tips tricks og andet  :smile:

Er med på skønheden fra Helsingør, men der må da være andre... :wink:

Redigeret af dirtymind

Del dette indlæg

Link til indlæg

mira fra pussy galores er ægypter

Ellers er der de her to, som du selv linkede til, https://annoncelight.dk/annonce/92290/din-arabiske-droem. Den ene er libaneser

Fremragende!

Libaneser, se... nu jeg virkelig nysgerrig! Har du mødt dem, og i så fald.. hvordan og hvorledes... god oplevelse eller?

Har luret deres annonce, men tænkte umiddelbart for godt til at være sandt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

mira fra pussy galores er ægypter

Ellers er der de her to, som du selv linkede til, https://annoncelight.dk/annonce/92290/din-arabiske-droem. Den ene er libaneser.

Hvis du er frisk på det, kan du tage på en FKK klub i tyskland, der skulle efter sigende være relativt mange tyrkiske piger

Jeg vil lige præcisere at tyrkere ikke er arabere.

De smukkeste er libanesere :)

Ja Samya er har tyske-tyrkiske piger som speciale.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil lige præcisere at tyrkere ikke er arabere.

De smukkeste er libanesere :)

Ja Samya er har tyske-tyrkiske piger som speciale.

Præcis! Libanesiske kvinder er exceptionelt smukke, raffinerede og crazy dirty minded! 

Tyrkiske kvinder også smukke bestemt, men niveauer under, og helt anden kultur og tankegang. Ikke umiddelbart en tur til Tyskland værd, vil jeg mene. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Præcis! Libanesiske kvinder er exceptionelt smukke, raffinerede og crazy dirty minded! 

Tyrkiske kvinder også smukke bestemt, men niveauer under, og helt anden kultur og tankegang. Ikke umiddelbart en tur til Tyskland værd, vil jeg mene. 

De tyske-tyrkiske piger er født og opvokset der, så de agerer som tyske piger det er kun udseende som er eksotiske, det giver variation, jeg har stødt på nogle tyrkiske piger som er dårlige i sengen de var for passive og kedelige mens andre var vældig livlige. Så jeg har mødt et par persiske piger som var både smukke og god i sengen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har meget god erfaring med tyrkiske piger, sådan helt generelt :-P  Måske jeg allerede skal igang med at planlægge sommerferien!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...