Manden46 30 Skrevet 5. Juni, 2023 Er der nogen der ved om Helle stadig er aktiv. Hun holdte til i det Jyske nærmer Mors. www.helleprivat.dk/ Bare sådan lidt ved siden af andre sysler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 5. Juni, 2023 Synes ikke linket virker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2543 Skrevet 5. Juni, 2023 Manden46 skrev, for 3 timer siden: www.helleprivat.dk/ Hjemmesiden eksisterer ikke længere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manden46 30 Skrevet 6. Juni, 2023 Her er en wayback til hendes side. http://web.archive.org/web/20120222233758/www.helleprivat.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Otte 108 Skrevet 6. Juni, 2023 Jeg tror jeg har besøgt hende for mange år siden, og det passer jo med at hun skriver hun havde annonce i eb Jeg tror bare vi skal lade hende være, hun er sikkert kommet videre i sit liv, husker jeg ret, så er hun mere end 60 nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manden46 30 Skrevet 6. Juni, 2023 Otte skrev, for 3 timer siden: Jeg tror jeg har besøgt hende for mange år siden, og det passer jo med at hun skriver hun havde annonce i eb Jeg tror bare vi skal lade hende være, hun er sikkert kommet videre i sit liv, husker jeg ret, så er hun mere end 60 nu Ja selvfølgelig skal man lade hende være hvis hun var pensioneret. Men hvis man var til en moden dame og hun stadig arbejde lidt som et lille tilskud som glædespige ville jeg da blive glad for en venlig henvisning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg