Hop til indhold

Recommended Posts

Spændende billeder. Et spændende alternativ, men altså hendes krop har godt nok mange ekstra overflødige kilo. Det er sgu frisk nok alligevel af bedstemor at hoppe i arbejdstøjet selv i den alder. Thumbs op :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puha badr , for nogle billeder........argh , hvorfor i hede hule helvede skulle jeg lige kigge på dem når man kan dø nysgerrig  :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen erfaringer med Katty fra Ishøj?

 

http://www.voksenlisten.dk/katty

 

Jeg var forbi hende i efteråret. (Modsat andre herinde :???:  sætter jeg pris på en moden fyldig kvindekrop :shock: )

 

Jeg havde sms'et inden jeg tod der ud. Tungekys og megafransk. 700 for en halv time

 

Hun er præcis som på billederne. Men: Ingen kysseri, ingen fransk - heller ikke med kondom. Hun sagde at det var hendes tlf dame der ikke have været præcis nok.

 

Jeg gik efter 10 min, det var ikke det jeg kom efter. Jeg kommer IKKE igen.

 

(Efterfølgende har de fjernet blow fra annoncen)

 

KvindeElsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Drenge.

Jeg besøgte Katty i Ishøj igår og kan absolut ikke genkende kvindeelskers beskrivelse af hende. Han har ret i at hun ikke yder fransk men så er det vist også det. Hun er dejlig varm og nærværrende, elsker at blive slikket, kysset og er liderlig og våd som bare pokker. Der står måske 65 i hendes annonce men hun knepper sgu som en på 20. Hun fik orgasme 2 gange mens vi var sammen og jeg kan love for hun nød det, så for at gøre en lang historie kort jeg personligt glæder mig til mit næste besøg hos hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi hende et par gange her i sommer, og ser frem til næste besøg. Hun er lige sagen om man er til de dejlige, modne damer, og hun ifører sig gerne nogle lækre nylonstrømper:-). Dejlig, fræk og behagelig kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det nogle der ved hvor længe denne dejlige madamme har været i branchen? Jeg blev opmærksom på hende for et par år siden, men er der nogle med erfaringer med hende tilbage i tid?

nylonmester

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...