Hop til indhold

Tørring - massagen var god

Featured Replies

Skrevet

Var på job i Jylland og lavede en aftale med  Daw i Tørring. Sød, pæn kvinde +40 i kort  kjole. Fik alle tilkøb præsenteret med det samme. Valgte bare massage og HJ. Fin, lang massage, ikke så megen snak undervejs, begrænset pirring men egentlig okay. Vendte rundt og blev også grundigt masseret på bryst og maveregionen, hvilket var både rart og nyt. 'Turn around' plejer jo at være indikationen på at nu starter det sjove.  Massagen blev dog ved så lang tid (og var så god), at jeg glemte alt om erotik, så da det blev bandittens tur, ville den ikke.
Først da jeg bad hende smide kjolen formedelst 300 kr. ekstra, skete der lidt og i fællesskab fik vi det 'ordnet'. 
God massage, rimeligt HJ, fin stemning - særligt da det hele var overstået, var der både tid til snak og grin.
Tror klart, at stedet og oplevelsen vinder ved flere besøg. Om jeg kommer igen - ved ikke helt..... Kom af med 1.000 kr.
Klinikken ligger på hovedgaden i Tørring og derfor absolut ikke en diskret indgang, hvis det er noget nogen bekymrer sig om. Der er dog heller ikke grund til bekymring .Tørring er som så mange provinsbyer nærmest støvsuget for mennesker.

Thai i Tørring 91959456 nyt nr 55262568 - Annoncelight

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.