Hop til indhold
SolidSuper22

Kiara Lewiis i Kolding

Recommended Posts

Det har jeg.. Hun er skam god nok, vi havde super god seksuel kemi. Sig endelig til hvis der er mere du vil vide
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DonOdense skrev, for 6 minutter siden:

Det har jeg.. Hun er skam god nok, vi havde super god seksuel kemi. Sig endelig til hvis der er mere du vil vide
 

Hej - tak for svar

Hvordan er hendes engelsk og hvordan er stedet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SolidSuper22 skrev, for 1 minut siden:

Hej - tak for svar

Hvordan er hendes engelsk og hvordan er stedet? 

Engelsk kunne godt være bedre, men bestemt ikke det værste. Stedet er virkelig ikke fedt, men man kan godt skjule sig i baggården... Går forbi, ved de godt hvad man skal... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DonOdense skrev, Lige nu:

Engelsk kunne godt være bedre, men bestemt ikke det værste. Stedet er virkelig ikke fedt, men man kan godt skjule sig i baggården... Går forbi, ved de godt hvad man skal... 

Ah ja ok. Så længe man kan snakke lidt med hende. Bestilte du noget ekstra som er værd at overveje? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SolidSuper22 skrev, Lige nu:

Ah ja ok. Så længe man kan snakke lidt med hende. Bestilte du noget ekstra som er værd at overveje? 

Synes bestemt at bwo er det værd - det bestiller jeg hver gang, og blev ikke skuffet... Hun har det dog med at spytte ret meget, ellers var jeg bare tør.. så er du til det - så giv den gas :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DonOdense skrev, for 1 minut siden:

Synes bestemt at bwo er det værd - det bestiller jeg hver gang, og blev ikke skuffet... Hun har det dog med at spytte ret meget, ellers var jeg bare tør.. så er du til det - så giv den gas :-) 

Super - tak igen. Tænker at spørge om hun kan tage noget af det flotte lingerie på hun viser, også tage taxa til mig. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
SolidSuper22 skrev, for 3 timer siden:

Hej - tak for svar

Hvordan er hendes engelsk og hvordan er stedet? 

Hej igen. Må også lige høre om hendes bagparti er lige så godt som på billederne? Eller om hun er rigtig god til hendes vinkler?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende i Aalborg. 
 

numse er perfekt. 
havde desværre ikke målebånd med. 
men jeg tænker vi snakker 120-125 cm ( hun er en ung pige ) så numsen sidder dejligt højt og rundt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...