Hop til indhold

Kiara Lewiis i Kolding

Featured Replies

Skrevet

Det har jeg.. Hun er skam god nok, vi havde super god seksuel kemi. Sig endelig til hvis der er mere du vil vide

Skrevet
  • Author
DonOdense skrev, for 6 minutter siden:

Det har jeg.. Hun er skam god nok, vi havde super god seksuel kemi. Sig endelig til hvis der er mere du vil vide

Hej - tak for svar

Hvordan er hendes engelsk og hvordan er stedet? 

Skrevet
SolidSuper22 skrev, for 1 minut siden:

Hej - tak for svar

Engelsk kunne godt være bedre, men bestemt ikke det værste. Stedet er virkelig ikke fedt, men man kan godt skjule sig i baggården... Går forbi, ved de godt hvad man skal... 

Skrevet
  • Author
DonOdense skrev, Lige nu:

Engelsk kunne godt være bedre, men bestemt ikke det værste. Stedet er virkelig ikke fedt, men man kan godt skjule sig i baggården... Går forbi, ved de godt hvad man skal... 

Ah ja ok. Så længe man kan snakke lidt med hende. Bestilte du noget ekstra som er værd at overveje? 

Skrevet
SolidSuper22 skrev, Lige nu:

Ah ja ok. Så længe man kan snakke lidt med hende. Bestilte du noget ekstra som er værd at overveje? 

Synes bestemt at bwo er det værd - det bestiller jeg hver gang, og blev ikke skuffet... Hun har det dog med at spytte ret meget, ellers var jeg bare tør.. så er du til det - så giv den gas :-) 

Skrevet
  • Author
DonOdense skrev, for 1 minut siden:

Synes bestemt at bwo er det værd - det bestiller jeg hver gang, og blev ikke skuffet... Hun har det dog med at spytte ret meget, ellers var jeg bare tør.. så er du til det - så giv den gas :-) 

Super - tak igen. Tænker at spørge om hun kan tage noget af det flotte lingerie på hun viser, også tage taxa til mig. :-P

Skrevet
  • Author
SolidSuper22 skrev, for 3 timer siden:

Hej - tak for svar

Hej igen. Må også lige høre om hendes bagparti er lige så godt som på billederne? Eller om hun er rigtig god til hendes vinkler?

Skrevet

Har besøgt hende i Aalborg. 

numse er perfekt. 
havde desværre ikke målebånd med. 
men jeg tænker vi snakker 120-125 cm ( hun er en ung pige ) så numsen sidder dejligt højt og rundt 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.