Masterfelix000 117 Skrevet 5. Juni, 2023 Hej brødre, Kunne godt tænke mig nogle gode råd ift Berlin. Regner med at prøve FKK Harmony, men vil gerne høre hvad ellers man kan lave. Findes der et stort bordel, ikke et FKK, men hvor man kan vælge i mellem flere GPer ? Et som er lidt mere klassisk bordel. Må gerne være lidt mere end reeperbahne. Dsv. rigtigt større bordel der har flere GPere end bare 4-5 stk. hvad er der ellers der ude, hvis man gerne vil opleve de helt mørke og kinky sider af Berlin. Et gangbang ville ikke være dårligt, eller gode erfaringer med swingerclubs - Nogle gode fif ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Masterfelix000 117 Skrevet 5. Juni, 2023 Beklager, forkert sub Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 5. Juni, 2023 Du kan også kontakte GGG filme på WhatsApp: +49 175 - 163 5000 og høre om de optager når du er i byen: https://www.ggg-film.de/de/fotos/images/2023/Neue-Produktionen-2023-KIRA-LIZ DIABLE/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 5. Juni, 2023 Masterfelix000 skrev, for 5 timer siden: Kunne godt tænke mig nogle gode råd ift Berlin. Regner med at prøve FKK Harmony Harmony ligger lige syd for Hamburg, ikke Berlin. Mon ikke, at det er Artemis, du tænker på.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Masterfelix000 117 Skrevet 5. Juni, 2023 Jo, det var Artemis jeg mente. Beklager. Stadig ingen forslag til mulig bordel ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg