Hop til indhold

Recommended Posts

Dette er min første anmeldelse her så jeg håber på jeres overbærenhed.

Jeg har tidligere besøgt den skønne Anja (eller Lea, eller Natalie - Oh well kært GP har mange navne) en hel del gange og nu er det nok tid til en anmeldelse.

Denne gang var noget helt særligt for hvordan kunne en smuk dag som denne søndag rundes bedre af end med et besøg hos Anja - Jeg fik nemt en aftale i hus - 1 time med GFE og massere af kys og kram og lidt romantik.

Da jeg kom til det aftalte sted (et sted i Vestbyen), bankede på og døren gik fik jeg den største krammer jeg har fået i længere tid.

Efter en snak om løst og fast (hun er ret god til engelsk) hvor vi fik kælet lidt for hinanden, fik jeg afregnet og jeg blev vist over til bruseren. Efter et hurtigt skyl og vi var i gang med agten. Jeg vil ikke gå i detaljer men jeg kan love for at jeg fik hvad jeg kom efter! - Da vi var færdige lå vi tæt og grinte af hinanden eller nok mest af mig, da jeg skulle bruge noget ekstra tid på at komme mig over den vilde tur vi lige havde været igennem.

Jeg fik herefter skyllet efter fra kampens hede, og nu var det tid til at tage afsked. Jeg fik jeg en kæmpe krammer og et kys før jeg gik ud af døren ca 1 time og 10 min senere.

Kommer jeg igen - Helt sikkert!

Link https://annoncelight.dk/showad/365030

Redigeret af TheWalker9000
Rettelse af stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...