Hop til indhold

Recommended Posts

Snakken har været der før. Her blev det nævnt at Yaya var hos Tina. 
Da jeg selv var på besøg ( ligger nogle måneder tilbage) var det et andet sted i Vanløse . 
 

Kan ikke skrive adressen da den ikke er nævnt. 
Mener ikke denne efterlysning bliver afsporet da Yaya er nævnt i samme annonce som Layla

Redigeret af Den rejsende

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiErdetbedste skrev, den 4.6.2023 at 17:26:

Men trist ingen hår besøgt hende, eller ihvertfald vil skrive om det.

Hej

jeg tog en for holdet sammen med Laila, og lad mig sige det sådan, hun er en sød ældre thai kvinde, og der er en grund til hun ikke er fotograferet med ansigt…det skal dog siges hun har nogle ganske flotte bryster, som der er til fri leg ;) selve oplevelsen var fuldstændig gennemsnitlig uden de store udsving, og massage er ikke en spidskompetence, det er bløde strøg dog uden oliepjask, da hun brugte creme på mig, det var nu ganske afslappende…sex delen var uden den store indlevelse, tangerende til det kedelige, da hun kun ville være skildpadde..

Jeg ville dog finde et andet sted at bruge de 1300 kr. og måske lægge yderligere 200 kr. oveni, da udvalget til den pris er stort og attraktivt. Husk det kun er min mening, giv det evt selv et skud, kan være du oplever det anerledes…

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiErdetbedste skrev, den 4/6/2023 at 13:28:

De er på det sted, hvor Tina har været i længere tid.

Hej

Jo jeg har også været hos Laila.

Jeg ved ikke hvor Tina Thai og kollega var-  men jeg skrev og ønskede tid - og de svarede at de var på ferie - om jeg kunne bruge Laila i stedet (undrede mig for jeg havde set annonce for Yaya og Laila i anden annonce med andet tlf nr...)

Jeg accepterede Laila - og da jeg senere på dagen vidste hvornår jeg kunne være der bestilte jeg en tid - og de bekræftede.

Da jeg ankommer bliver jeg lukket ind af Laila - og da jeg er klar - siger hun anden en anden pige starter - bare 16 min - om det var OK. Men ikke rigtig noget valg.  Det er så YAYA der kommer. Hun masserer mig på ryggen.  Ok uden den store indlevelse.

Så kommer Laila og overtager.  Yaya forlader rummet.

Laila tager blusen af og viser de skønne bryster.

Ellers er der mere massage - som er ganske OK uden at være noget særligt.

Jeg havde købt FP - med pussy slide - og sex og 69  mega franske mv...

Men ikke meget lyst og indlevelse fra Laila - desværre.  Sex tilbød hun heller ikke.   Mega ville hun heller ikke....Og Pussy slide havde hun enten ikke lyst til eller kunne ikke helt finde ud af. Det blev noget akavet - men hun prøvede

Hun sagde hun var ny - og hun virkede også sådan - lidt famlende og usikker.... Så måske bliver hun bedre med øvelse

Gentagelse - ved det ikke - det skulle være fordi jeg skulle prøve om hun var blevet bedre af mere øvelse.

-  1)Jeg hører derfor gerne fra andre der her prøvet hende senere - om deres oplevelser

-2)  Er der noget i anmeldelsen der ikke er klart så spørg - det blev lidt lange

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lige komme hjem efter at havde besøgt Laila. Og er SUPER tilfreds.
Da jeg ankom, blev jeg lukket ind af bagindgangen, som er forholdsvis diskret. 
Det var Laila der tog imod mig. Hun er ikke særlig høj. Vil skyde hende til ca. 1.55. Ikke en petite nips, men absolut ikke stor på nogen som helst måde. Med en pæn barm, der senere skulle vise sig at være mere end pæn.

Jeg bestilte en time massage med megafransk. Afregnede, smed tøjet og hoppede på på briksen.

Og her fik jeg noget af den mest behagelige massage jeg nogensinde har fået. Stille og rolig. Ikke for hårdt og ikke for blødt. Bare rigtig godt og rigtig dejligt. Det var så behageligt at jeg dårligt nok havde lyst til at vende mig om til den anden del af aftalen. Men det fik jeg, skal jeg love for.

Blev vendt og massagen foresatte med en god gang pirring, der virkede. Og fik så et virkeligt godt blowjob. Lige som jeg kan li det. Langsom og stille og roligt. Jeg var virkelig i den 7 himmel. Tiden var ved at være gået (opdagede jeg selv, Laila gjorde ikke opmærksom på dette, andet end hun satte tempoet op på blowjobbet), men dette her måtte gerne vare ved, så jeg spurgte om vi kunne forlænge tiden med en halv eller en hel time. Det kunne hun desværre ikke da hun havde en ny kunde, der kom om 20 minutter. Men jeg kunne få 10 minutter mere. Hvilket jeg fik. Her smed hun toppen og afslørede et par yderst velformede og flotte silicone bryster. Som var noget så bløde og dejlige at rører ved. Laila forsatte blowjobbet med vekslende blow, og slik og sut af mine boller og jeg endte med at komme i et brøl mens hun spillede min pik, mens hun suttede kuglerne. :wub::mrgreen:

Desværre ankom næste loge broder allerede 5 minutter senere og jeg måtte lidt hurtigt ud af døren. Men det var kun mig der stressede over det. Laila gjorde absolut ikke. 

Da jeg sad i bilen og så på uret var der gået 1½ time og jeg var næsten blevet til et nyt menneske. Jeg havde det i hvert fald rigtig rigtig godt.

Om jeg kommer igen. JA det er 1000% sikkert. Men næste gang bliver det ikke til en enkelt time. Mindst 2 eller 3 timer skal sættes af til mit næste besøg hos Laila. Og så skal jeg prøve det hele... :biggrin:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...