Hop til indhold

Bedste tidspunkt for gangbang

Bedste tidspunkt for gangbang på hverdage 58 medlemmer har stemt

1. 1. Bedste tidspunkt ville for mig være

• Formiddag kl 10-12
      15%
      9
    • Middag kl 12-14
      17%
      10
    • Eftermiddag kl 14-16
      17%
      10
    • Eftermiddag kl 16-18
      13%
      8
    • Aften kl 19-21
      29%
      17
    • Aften kl 21-23
      6%
      4

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet

Jeg er kommet i kontakt med en fræk kvinde, som drømmer om at prøve gangbang.
Men det springende punkt er jo altid hvornår på dagen det skal afholdes.
Hvis du skulle deltage i et gangbang, hvilket tidsrum vil så være det optimale?

Der foreligger ikke noget konkret, men jeg vil forvente det afholdes på Fyn i eller i nærheden af Odense. 

Skrevet

Lønningsdag og tidspunktet er ligegyldigt :P

Skrevet
69er skrev, for 18 minutter siden:

Lønningsdag og tidspunktet er ligegyldigt :P

Yes, når pungen er fyldt og brænder for at blive tømt. 

Skrevet
Don T skrev, for 22 minutter siden:

Der foreligger ikke noget konkret, men jeg vil forvente det afholdes på Fyn i eller i nærheden af Odense. 

Er selv bosiddende på Fyn og deltager af og til i GB.

Det kunne være godt, hvis man kunne have flere valg.

Men i hverdage i tiden fra 10-16 vil passe mig bedst.

Skrevet
Jyskpik skrev, for 31 minutter siden:

Hvor i landet?

Lokationen er angivet på de sidste linier i ts indlæg. 

Skrevet
Don T skrev, for 5 timer siden:

Bare det er nemt at komme der til. Hvis man kommer med det offentlige 

Skrevet

Hvad med hverdag eller weekend? Grundet arbejde kan hverdage være en udfordring for nogle

Skrevet
  • Author
ZipZap skrev, for 9 timer siden:

Hvad med hverdag eller weekend? Grundet arbejde kan hverdage være en udfordring for nogle

Hvis der kommer noget konkret på bordet, så skal jeg have det i tankerne. I sidste ende afhænger det af hvad kvinden ønsker. 

Skrevet

Det bedste tidspunkt må vel være det, der passer hende bedst ;-)

Men det er ret afgørende - synes jeg - om det primært er seksuel lyst/nysgerringhed, der driver hende, eller om det er penge. Hvis det er pengene, må I finde det tidspunkt der passer flest deltagere (måske derfor afstemningen?)

Hvis det ikke er pengene, må det jo være hende, der bestemmer. Og så gælder det jo "bare" om at finde nogle gode mænd. Det har jeg prøvet at medvirke til, og jeg skal hilse og sige, at der er mange fusere i omløb, desværre.

Skrevet
  • Author
Blueberry skrev, for 4 timer siden:

Det bedste tidspunkt må vel være det, der passer hende bedst ;-)

Men det er ret afgørende - synes jeg - om det primært er seksuel lyst/nysgerringhed, der driver hende, eller om det er penge. Hvis det er pengene, må I finde det tidspunkt der passer flest deltagere (måske derfor afstemningen?)

Hvis det ikke er pengene, må det jo være hende, der bestemmer. Og så gælder det jo "bare" om at finde nogle gode mænd. Det har jeg prøvet at medvirke til, og jeg skal hilse og sige, at der er mange fusere i omløb, desværre.

Hun er aktiv på SD, så jeg forventer der kommer honorar på tale, men jeg fornemmer nu at det lige så meget er drevet af lyst.  Og ja jeg er helt med på, at et frafald på 50-60% ikke er usædvanligt :wacko:

Skrevet
Don T skrev, for 10 timer siden:

Og ja jeg er helt med på, at et frafald på 50-60% ikke er usædvanligt 

Det er forhåbentligt ikke pigen, der frafalder 50-60% :lol:

Skrevet
  • Author
yrghh skrev, for 1 minut siden:

Det er forhåbentligt ikke pigen, der frafalder 50-60% :lol:

God humor der :D Nej desværre er der jo en del der, af den af den ene eller anden grund, mister modet. De to gange jeg har været med til at arrangere, har jeg ved selvsyn konstateret at et sted mellem 30-50% ikke møder op på dagen.
Ved et gangbang med den legendariske Nemtøs (søg på hendes navn hvis du ikke ved hvorfor hun var legendarisk), var der så vidt jeg husker 10-12 tilmeldte og vi endte med at være 5 :wacko:

Skrevet
Don T skrev, den 4.6.2023 at 18:37:

Hvis der kommer noget konkret på bordet, så skal jeg have det i tankerne. I sidste ende afhænger det af hvad kvinden ønsker. 

Enig - jeg er frisk. Er der tale om hverdag, så vil jeg sige at det er bedst om aftenen.

Skrevet
Don T skrev, den 5.6.2023 at 12:55:

God humor der :D Nej desværre er der jo en del der, af den af den ene eller anden grund, mister modet. De to gange jeg har været med til at arrangere, har jeg ved selvsyn konstateret at et sted mellem 30-50% ikke møder op på dagen.
Ved et gangbang med den legendariske Nemtøs (søg på hendes navn hvis du ikke ved hvorfor hun var legendarisk), var der så vidt jeg husker 10-12 tilmeldte og vi endte med at være 5 :wacko:

Sådan er det vist med den slags… Halvdelen dukker op - trods 10.000 krav til tidspunkt, lokation osv. osv.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.