Hop til indhold
ThorsHammer

Hvor lang tid har man til at redigere sit indlæg?

Recommended Posts

Ind imellem skriver man et indlæg, som man pga. fejl eller unøjagtigheder får lyst til at rette, men hvor lang tid har man egentlig efter indlægget er skrevet første gang, og til man ikke kan redigere mere?

Andre end Admin må også gerne svare, hvis man kender svaret.. :)

 

Jeg har prøvet at rette i mine indlæg kort tid efter det er skrevet uden problemer, men hvis man venter til dagen efter, kan det vist ikke lade sig gøre.

 

Et godt gæt kunne være, at man har den første time efter indlægget er skrevet til at rette!?
Kan nogen bekræfte det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg kan se, kan du ihvertfald ikke senere rette i et indlæg, hvis der er kommet andre indlæg i samme tråd. Ligeledes hvis indlægget er blevet liket - hvilket er naturligt nok, da der ikke er meget ved at like et indlæg og så forfatteren kort efter, ændrer det til noget man ikke bryder sig om.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener at Admin sagde at grænsen var sat til 1 time - førhen var det 24 timer.

Det skyldes at flere gik ind og ændrede i indholdet af deres indlæg, efter andre havde svaret, og ikke kun rettede slå og stavefejl og lign.

Jeg tror godt man kan redigere inden for den første time, selvom andre har svaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...