Hop til indhold

Hvor lang tid har man til at redigere sit indlæg?

Featured Replies

Skrevet

Ind imellem skriver man et indlæg, som man pga. fejl eller unøjagtigheder får lyst til at rette, men hvor lang tid har man egentlig efter indlægget er skrevet første gang, og til man ikke kan redigere mere?

Andre end Admin må også gerne svare, hvis man kender svaret.. :)

Jeg har prøvet at rette i mine indlæg kort tid efter det er skrevet uden problemer, men hvis man venter til dagen efter, kan det vist ikke lade sig gøre.

Et godt gæt kunne være, at man har den første time efter indlægget er skrevet til at rette!?
Kan nogen bekræfte det?

Skrevet

Så vidt jeg kan se, kan du ihvertfald ikke senere rette i et indlæg, hvis der er kommet andre indlæg i samme tråd. Ligeledes hvis indlægget er blevet liket - hvilket er naturligt nok, da der ikke er meget ved at like et indlæg og så forfatteren kort efter, ændrer det til noget man ikke bryder sig om.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Jeg mener at Admin sagde at grænsen var sat til 1 time - førhen var det 24 timer.

Det skyldes at flere gik ind og ændrede i indholdet af deres indlæg, efter andre havde svaret, og ikke kun rettede slå og stavefejl og lign.

Jeg tror godt man kan redigere inden for den første time, selvom andre har svaret.

Skrevet

Montezi har ret. :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.