trucker76 98 Skrevet 3. Juni, 2023 Hej folkens Jeg har for et par dage siden besøgt Diana. Billederne af hende passer godt, på nær at hun har lidt mere mave. Men hun er en rigtig fræk sag som gør hendes arbejde meget godt. Tænker at hendes attributter er tunet Hende kan I godt besøge https://annoncelight.dk/showad/373387 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 301 Skrevet 3. Juni, 2023 Hun ser så smuk ud på billederne, hvor man næsten kan blive i tvivl om brysterne er ægte ... Håber hun er ægte rødhåret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sydjysk Grisling 19 Skrevet 5. Juni, 2023 Ville have besøg hende. Men hun svarede ikke tilbage ,med bekræftelse af tid. Øv.. Fandt en anden i Flensborg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kju 10 Skrevet 10. Juni, 2023 Sydjysk Grisling skrev, den 5.6.2023 at 18:06: Ville have besøg hende. Men hun svarede ikke tilbage ,med bekræftelse af tid. Øv.. Fandt en anden i Flensborg. Jeg har haft kontakt til hende. Hun vil ikke tage imod kontanter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trucker76 98 Skrevet 10. Juni, 2023 kju skrev, for 5 timer siden: Jeg har haft kontakt til hende. Hun vil ikke tage imod kontanter. Så det svært at betale når hun ikke ville tage imod kontanter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg