Hop til indhold
Guest tzatiki

Daw Thai Massage i Tørring

Recommended Posts

Guest tzatiki

Hos Daw Thai Massage i Tørring får man  almindelig massage! IKKE ALT ANDET!

 

Dét er da en besked, der ikke er til at tage fejl af, når man slår op på: http://bricksite.com/dawthaimassage/velkommen

 

Således lod jeg mig friste på gennemrejsen mod Fyn og drejede af ved Tørring. Daw Thai Massage ligger i Bredgade, der ligger i centrum af byen, så hvis man er kendt i lokalområdet, så er det alt andet end diskret.

 

Indretningen er en fusion mellem Thailand og Jylland fra 80'erne. Det er vist dét man kan kalde for kitsch. Nå, men jeg var ikke kommet for at se på møbler, og jeg nåede da heller ikke at se nærmere på hverken udsmykning eller møbelarkitektur, før jeg blev vist ind i et massagerum. Rummet var opvarmet og heldigvis beriget med en dør og ikke blot et ophængt gardin. Til gengæld var der i indretningen ikke tænkt meget over diskretionen ved at placere et tekøkken i forlængelse af dette rum.

 

Og således smed jeg tøjet og gjorde mig klar til at modtage den almindelige massage, som blev udført af en thaikvinde, sandsynligvis sidst i 40'erne. Det var dog desværre alt for blidt og uinteressant i den første del af massagen. Man kan ikke se meget, når man ligger på maven og kigger ned i et gulv, men til gengæld fejler hørelsen ikke noget. Derfor fik jeg da også flere gange en fornemmelse af at ligge splitternøgen i et samtalekøkken, hvor min krop angiveligt var samtaleobjektet. Her kunne man så vælge at lade sig irritere over denne udtalte mangel på diskretion, eller tage det som en del af oplevelsen. Jeg valgte det sidste   :cool: .

 

Efter de første 25 minutters kedsomhed, blev min krop noget overraskende omgivet af fire hænder - og jeg mærkede en klar forbedring af kropsmassagen. Jeg fandt senere ud af, at det var Daw, der var kommet til - og der er bestemt mere saft og kraft i hendes hænder. Man kan vel ikke ligefrem kalde Daw for lækker, men hun er nu ret charmerende og gav humøret et hak opad. Efter at have vendt mig om på ryggen, gik der ikke længe før der kom fokus på alt det andet, og jeg blev da også budt både det ene og det andet - og det var ikke kaffe fra køkkenet. Jeg nøjedes dog med en hånd til +300 kr., for også i Tørring har thai'erne sans for forretning. Jeg valgte Daw til at udføre den sidste del, og skulle måske her have valgt den anden massør, da der efter min smag var lidt for meget fart på, som udløste spændingen alt for hurtigt.

 

På mange måder et ganske interressant sted.

 

 

 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ml. jul og nytår syntes jeg at skuldrene og andet trængte til lidt godt massage, så jeg bestemte mig for at jeg skulle prøve Daw.

 

Da jeg ankom fik jeg tilbudt at blive masseret af både Daw og hendes 'assistent', og jeg tænkte at det kun kunne blive bedre med 4 hænder frem for 2, og det var en super massage jeg fik. Efter godt 40 min. kom en anden kunde, som Daw så blev nød til at servicere. Da lysken herefter skulle masseres vågnede lillemand op, og blev tilbudt et HJ, og det er jo svært at sige nej til. Det var et fint HJ, og massagen fortsatte lidt endnu, inden det var færdig, så alt i alt en fin oplevelse   :)

 

Massagen: 8/10

HJ: 7/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på besøg hos Daw for to dage siden og blev mødt af den dejligste lille thai pige, slank, god røv og i en lille fræk kjole, lige efter min smag :-)

Fik ok massage af hende i ca 10 min inden døren gik op og Daw kom ind og hjalp til. Dejligt med 4 hænder og åbenbart noget de tit praktiserer kan man læse oven over, men stort plus for det. Inden Daw kom var Jolie som hun kaldte sig i gang med en ok massage og de obligatoriske bryster ned i hovedet så havde luret af at der var mere at komme efter :-) Daw startede med mine ben og røv som blev smurt godt ind i olie også mellem ballerne.. Jeg blev bedt om at vende mig om og fik hurtigt tilbudt et hj men takkede nej og spurgte efter sex for blev simpelthen nødt til at prøve denne lille lækre sag. Efter lidt snak frem og tilbage fik jeg heldigvis et ja :-) Hun smed tøjet og hvilket syn, hun er bare super lækker. Jeg har fået thai massage ca 100 gange og det er sjældent man finder en thai med så dejlig en krop. Fik en super gang sex med tungekys, super fransk og masser af kram.. Skal lige nævnes at hun er dejlig stram..

Pigen 9/10

sex     9/10

massagen 7/10

stedet  7/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu læst din anmeldelse igennem mange gange uden at kunne finde ud af om det var Daw eller Jolie du havde sex med?  :???:

 

Det syntes jeg nu ikke var så svært at fatte  :D  

 

Men ville gerne have hørt damagen?

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hos Daw Thai Massage i Tørring får man  almindelig massage! IKKE ALT ANDET!

 

Dét er da en besked, der ikke er til at tage fejl af, når man slår op på: http://bricksite.com/dawthaimassage/velkommen

 

Således lod jeg mig friste på gennemrejsen mod Fyn og drejede af ved Tørring. Daw Thai Massage ligger i Bredgade, der ligger i centrum af byen, så hvis man er kendt i lokalområdet, så er det alt andet end diskret.

 

Indretningen er en fusion mellem Thailand og Jylland fra 80'erne. Det er vist dét man kan kalde for kitsch. Nå, men jeg var ikke kommet for at se på møbler, og jeg nåede da heller ikke at se nærmere på hverken udsmykning eller møbelarkitektur, før jeg blev vist ind i et massagerum. Rummet var opvarmet og heldigvis beriget med en dør og ikke blot et ophængt gardin. Til gengæld var der i indretningen ikke tænkt meget over diskretionen ved at placere et tekøkken i forlængelse af dette rum.

 

Og således smed jeg tøjet og gjorde mig klar til at modtage den almindelige massage, som blev udført af en thaikvinde, sandsynligvis sidst i 40'erne. Det var dog desværre alt for blidt og uinteressant i den første del af massagen. Man kan ikke se meget, når man ligger på maven og kigger ned i et gulv, men til gengæld fejler hørelsen ikke noget. Derfor fik jeg da også flere gange en fornemmelse af at ligge splitternøgen i et samtalekøkken, hvor min krop angiveligt var samtaleobjektet. Her kunne man så vælge at lade sig irritere over denne udtalte mangel på diskretion, eller tage det som en del af oplevelsen. Jeg valgte det sidste   :cool: .

 

Efter de første 25 minutters kedsomhed, blev min krop noget overraskende omgivet af fire hænder - og jeg mærkede en klar forbedring af kropsmassagen. Jeg fandt senere ud af, at det var Daw, der var kommet til - og der er bestemt mere saft og kraft i hendes hænder. Man kan vel ikke ligefrem kalde Daw for lækker, men hun er nu ret charmerende og gav humøret et hak opad. Efter at have vendt mig om på ryggen, gik der ikke længe før der kom fokus på alt det andet, og jeg blev da også budt både det ene og det andet - og det var ikke kaffe fra køkkenet. Jeg nøjedes dog med en hånd til +300 kr., for også i Tørring har thai'erne sans for forretning. Jeg valgte Daw til at udføre den sidste del, og skulle måske her have valgt den anden massør, da der efter min smag var lidt for meget fart på, som udløste spændingen alt for hurtigt.

 

På mange måder et ganske interressant sted.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Daw flere gange, har kun fået god massage, synes det er dårligt at udlægge hendes klinik som en gemen bodel, tænk dog lidt på Daw,

ønsker I at ødelægge alt for hende og hendes børn???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Altså Bamse, så må hun saftsuseme lade være med at drive det som et halvt bordel!

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Hmm Bamse hun dyrker jo også sex med mænd for penge, det er et faktum har kneppet hende både da hun var i vejle og nu hvor hun er i tørring har dog også sagt nej tak nogle gang, tror dog næppe at hendes børn er gamle nok til at læse med på disse sider.

 

M.V.H Knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Elly, det var ligesom hos Heine med rysten på hovedet, at jeg læste dit indlæg.

 

Jeg skal gøre dig opmærksom på sitets regelsæt, som jeg synes, at du skal læse og FORSTÅ, inden du næste gang skriver et indlæg.

 

Det stunt, jeg har slettet i dette indlæg, skal du ikke gentage!!!!!!!!!!!!!

 

For at lette forståelsen, også for andre indsætter jeg lige § 4 herunder.:

 

 

§ 4. Det er forbudt på nogen måde at krænke en massagepiges privatliv. Derfor må massagepigens rigtige navn, privat adresse, private telefonummer, mobilnummer, e-mail adresse eller andre personlige forhold, såsom familieforhold og børn under INGEN omstændigheder offentliggøres på boardet. Offentliggørelse kan medføre bortvisning.

 

Redigeret af Organizer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øh - tænkte bare på rygterne og omdømme i vores lille by, men jeg er måske den eneste som ikke har fået tur på hendel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øh - tænkte bare på rygterne og omdømme i vores lille by, men jeg er måske den eneste som ikke har fået tur på hendel

så er du gået glip af noget fantastisk sex, men hun ved måske hvem du er og derfor får du ikke noget på den dumme,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor Hjernelam kan man være Elly hvorfor nævner vi så ikke også lige andre personlige oplysninger om hende?  At hun (evt. - jeg kender hende ikke) måtte have børn kommer IKKE PÅ NOGEN MÅDE os ved... 

Redigeret af Organizer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Organizer

Siden i går aftes har der været rigtigt mange inde og læse denne tråd, hvorfor pokker er der ikke bare én enkelt, der har anmeldt skriveriet i.h.t. § 4?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siden i går aftes har der været rigtigt mange inde og læse denne tråd, hvorfor pokker er der ikke bare én enkelt, der har anmeldt skriveriet i.h.t. § 4?

sorry var ikke lige opmærksom på det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bestilte en times massage for 300 kr. Da jeg ankom, spurgte de om jeg vil ha to piger i 40 min for 300 den var jeg med på.

Da jeg lagde mig nøgen på maven, gik der ikke mange sekunder, før jeg blev sprøjtet ind olie og specielt mellem mine baller, gav de den ekstra gas. Tydeligt fra starten har kunne jeg få mere end blot massage.

Fik massage og flere gange mens jeg lå på ryggen kommenterede de på min pik, selv om den ikke var stiv.

til sidst tilbød de at jeg kunne få HJ til 300 kr eller sex med den ældste af de to for 700 kr.

Det endte med et hj til 200 af hende der er ca 40 og så er lille og har en pæn krop. Den anden er ca 50 ældre, og ikke krop der tændte mig.

HJ var lige på og hårdt, og lidt kedelig.

Det skal prøves igen en anden gang.

Pænt og rent sted.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bestilte en times massage for 300 kr. Da jeg ankom, spurgte de om jeg vil ha to piger i 40 min for 300 den var jeg med på.

Da jeg lagde mig nøgen på maven, gik der ikke mange sekunder, før jeg blev sprøjtet ind olie og specielt mellem mine baller, gav de den ekstra gas. Tydeligt fra starten har kunne jeg få mere end blot massage.

Fik massage og flere gange mens jeg lå på ryggen kommenterede de på min pik, selv om den ikke var stiv.

til sidst tilbød de at jeg kunne få HJ til 300 kr eller sex med den ældste af de to for 700 kr.

Det endte med et hj til 200 af hende der er ca 40 og så er lille og har en pæn krop. Den anden er ca 50 ældre, og ikke krop der tændte mig.

HJ var lige på og hårdt, og lidt kedelig.

Det skal prøves igen en anden gang.

Pænt og rent sted.

Du skal nok IKKE komme tilbage, med mindre du husker den regning du er løbet fra !!!! Mega dårlig stil !

?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...