Hop til indhold
biker

Advarsel scam og fake - forudbetaling

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/373950

pas på denne profil. 

de holder til i Horsens igår og på Bygholm Parkhotel - Scandic Hotel i Horsens  Schüttesvej 6, horsens

ved ankomst har hun glemt at gi værelsesnummeret og så kommer forklaringen om hun normalt er på klinik hvor hun altid får pengene først via en medarbejder og vedkommende er så med her og skal afhente betaling inden værelses nummeret opgives

jeg sagde klart nej - kørte igen og hørte ikke mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for advarsel, stærkt arbejde. Husk at anmelde annoncen!

Måske ændre overskrift med

Horsens pige, er dansk og klar til at modtage dig uden kondom er en mulighed her blond og dansk

freagfe

sms:50120445

Kunne det være det samme par, som for uger siden turnerede i både Jylland, på Fyn og Sjælland med præcis samme ordlyd, blond/dansk, lignenden nummer (taletid: de havde flere numre), nyligt oprettede profiler og samme tekst i store træk og fremgangsmåde: 

"Du skal lige aflevere pengene til en eller anden" eller "jeg kommer lige ned eller går lige ud og kommer igen" med senere trusler....

Priser (til den lave side for så mange ydelser) og denne tekst minder meget om det tidligere truende snyde-svindel par

jeg hedder ikke gfe for sjov, dette er min spidskompetence, og jeg vil gøre alt hvad står i min magt, for at bevise det.
jeg har selvfølgelig også andre kompetencer såsom anal, rollespil, dansk, fransk, uden kondom, alle stillinger sex, hardcore sex, blid dominans og meget mere... som sagt sætter fantasien kun grænser 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martijes skrev, for 12 timer siden:

Tak for advarsel, stærkt arbejde. Husk at anmelde annoncen!

Måske ændre overskrift med

Horsens pige, er dansk og klar til at modtage dig uden kondom er en mulighed her blond og dansk

freagfe

sms:50120445

 

 

du er da fantastisk klog .. kan du så ikke gøre arbejdet færdigt.. når det alligevel ikke er godt nok i dine 'øjne... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@biker hvordan kan du overhovedet tolke det her negativt?

 

Tak for advarsel, stærkt arbejde. Husk at anmelde annoncen! Måske...

Jeg synes Martijes skriver meget venligt. Det er virkelig en elendig overskrift og jeg kan se du har 224 posts herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
biker skrev, den 4.6.2023 at 00:13:

du er da fantastisk klog .. kan du så ikke gøre arbejdet færdigt.. når det alligevel ikke er godt nok i dine 'øjne... 

fordi han skriver også således hvis du læser videre  

 

"men sgu da fint du nu også er overdommer... hvis du ikke synes om overskriften - så hop over--- link m.v. er der... 

måske du skulle prøve at komme ud i den virkelige verden og ikke sidde her og lede efter håret i suppen

 

du og Martijes er med til at nye ikke gider skrive her på¨grund af jeres pedanterier.. men jeg skræmmes ikke så let

Måske ændre overskrift med

Horsens pige, er dansk og klar til at modtage dig uden kondom er en mulighed her blond og dansk

freagfe

sms:50120445"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
biker skrev, den 3.6.2023 at 10:36:

https://annoncelight.dk/showad/373950

pas på denne profil. 

de holder til i Horsens igår og på Bygholm Parkhotel - Scandic Hotel i Horsens  Schüttesvej 6, horsens

ved ankomst har hun glemt at gi værelsesnummeret og så kommer forklaringen om hun normalt er på klinik hvor hun altid får pengene først via en medarbejder og vedkommende er så med her og skal afhente betaling inden værelses nummeret opgives

jeg sagde klart nej - kørte igen og hørte ikke mere. 

Samme som stod bag “hende” jeg valgte at undersøge.  Havde en fornemmelse som holdt stik om at det var fake. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

 hvis du ikke synes om overskriften - så hop over

Jamen jeg vidste jo ikke hvad det handlede om for det fortalte overskriften jo intet om ;)

 

Citat

måske du skulle prøve at komme ud i den virkelige verden og ikke sidde her og lede efter håret i suppen
du og Martijes er med til at nye ikke gider skrive her på¨grund af jeres pedanterier.. men jeg skræmmes ikke så let

Øh pludselig blev det meget personligt synes jeg. Skræmmes? WHAT!

Vi må hellere holde os til emnet, så tak for advarselen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...