hamr 30 Skrevet 3. Juni, 2023 Hej Nogen der har været forbi, og kan oplyse om billeder er retvisende? https://annoncelight.dk/showad/369485 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 830 Skrevet 3. Juni, 2023 Hmm, hun har overtaget Sophie Browns annonce og bevaret stort set samme tekst. Men Sophie Brown skal jeg lige love for var ægte: Hvis Kelly Brown også er, så skal jeg til Randers! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 830 Skrevet 4. Juni, 2023 Aha, @hamr - nu er annoncen opdateret med lidt flere billeder, og det ser forholdvist rigtigt ud. Og hun har endda også overtaget Sophie Browns telefonnummer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 830 Skrevet 4. Juni, 2023 Det er ikke nemt at følge med her, for nu er hun åbenbart i Viby ved Aarhus. Nå, det er nemmere for mig, så jeg tænker jeg kigger forbi hende snart… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mads has Nuts 13 Skrevet 4. Juni, 2023 Det ligner helt andre billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamr 30 Skrevet 4. Juni, 2023 Ja, hun er en af de hurtige piger ..... Ansigt er svært at se om det er samme pige, men tatoo i kavalergangen ser ud til at være den samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 830 Skrevet 5. Juni, 2023 Svar på ovenstående spørgsmål findes nu her : Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg