Hop til indhold
DipStick

Sensuel erotisk IKKE-tantra Rikke Odense C privat

Recommended Posts

Jeg lod mig friste forbi i går, og det var ikke noget der gentager sig.

Stedet i Odense ligget på et meget trafikeret hjørne med lysregulering. Det tog lang tid og noget SMS inden hun åbnede døren, så myldretidstrafikanterne fik rig lejlighed til at besigtige en halvliderlig DipStick.

Hun er en dejlig kvinde med en god fyldig røv, kraftige lår og store babser. Ansigtet er på det jævne. Det er ikke hende på billederne, Hun er spansk, ikke dansk som annoncen ellers siger. SMS er på dansk, så det er nok hendes 

Da jeg kom ind kunne jeg ikke få de 45 min der var aftalt, men kun 30.....  hmmm. Efter to minutters massage begyndte hun at sutte. Vådt og grundigt, og så på med en ragnfrakke. Desværre overøste hun både sit eget indre og min sjover med glidecreme, Sammen med manglende spændstighed i fødselskanalen og gummimanden gjorde det oplevelsen meget ligegyldig. Jeg endte med at spille sjoveren af på hendes i øvrigt flotte patter.

Herefter ville hun gerne af med mig. Jeg spurgte hende til noget mere massage, og fik da også 1,5 minuts oliepåføring på ryggen, og så tog hun tøjet på igen. Uden mulighed for mere hygge forlod jeg stedet igen efter et par og tyve minutter.

Jeg kommer ikke igen.

Sensuel erotisk tantra Rikke Odense C privat tlf 50154393 - Annoncelight

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...