Hop til indhold

Emma - Sex i det fri, med fræk studine på Østerbro

Featured Replies

Skrevet

If you know, you know.
For et års tid siden havde jeg en enkelt fræk aftale med Emma, men jeg mistede hendes nummer derefter. 

Måske er hun ikke aktiv mere, men hvis hun er, er der så nogle der kan hjælpe mig med at komme i kontakt med hende? Evt skrive til mig i pm

Skrevet
SnglFar1980 skrev, for 18 minutter siden:

If you know, you know.
For et års tid siden havde jeg en enkelt fræk aftale med Emma, men jeg mistede hendes nummer derefter. 

Måske er hun ikke aktiv mere, men hvis hun er, er der så nogle der kan hjælpe mig med at komme i kontakt med hende? Evt skrive til mig i pm

Du skal IKKE kontakte nogen, medmindre de annoncerer ! 

Skrevet
FeetLoverKbh skrev, for 6 minutter siden:

Du skal IKKE kontakte nogen, medmindre de annoncerer ! 

Han skriver jo også om nogen vil sende kontaktoplysninger hvis hun fortsat er aktiv..

Skrevet
superone skrev, for 7 minutter siden:

Han skriver jo også om nogen vil sende kontaktoplysninger hvis hun fortsat er aktiv..

Sig mig engang, hvad er det du ikke forstår ?  Hvis hun er aktiv stadigvæk, så venter man til at hun smækker en annonce op . Har hun ingen annonce op, så giver det sig selv at hun ikke tilbyder noget pt og det må man respektere .

Skrevet
FeetLoverKbh skrev, for 2 minutter siden:

Sig mig engang, hvad er det du ikke forstår ?  Hvis hun er aktiv stadigvæk, så venter man til at hun smækker en annonce op . Har hun ingen annonce op, så giver det sig selv at hun ikke tilbyder noget pt og det må man respektere .

Kan jo være hun annoncere andre steder, hvor trådstarter ikke lige ser med..

Skrevet
FeetLoverKbh skrev, for 7 minutter siden:

Altså - jeg kan sagtens være aktiv uden at annoncere... Men ville da fortsat være åben omkring at lade nogen sende en "bekendt" videre til mig (hvis der altså var plads og tid i kalenderen), især hvis det er én jeg allerede har haft en aftale med i forvejen.
Han beder ikke om at smide hendes kontaktoplysninger op til offentligskue, men måske bare give hende besked om at hun er efterspurgt. 

Er hun ikke aktiv, så ved hendes faste det formentlig også, og så er der ingen grund til at tage kontakten videre? 

@SnglFar1980 held og lykke med jagten ;)

Skrevet
FeetLoverKbh skrev, for 31 minutter siden:

Hvis hun er ikke aktiv mere vil hendes arbejdes telefon ikke være i brug 

Skrevet
FeetLoverKbh skrev, for 57 minutter siden:

Jeg vil værer fuldstændigt ligeglad med at sende en sms til en gp jeg har besøgt før.som ikke lige har en annonce i . Hun kan bare vælge at lade værer med at svare 

Skrevet
SweetKisses skrev, 1 time siden:

Altså - jeg kan sagtens være aktiv uden at annoncere... Men ville da fortsat være åben omkring at lade nogen sende en "bekendt" videre til mig (hvis der altså var plads og tid i kalenderen), især hvis det er én jeg allerede har haft en aftale med i forvejen.
Han beder ikke om at smide hendes kontaktoplysninger op til offentligskue, men måske bare give hende besked om at hun er efterspurgt. 

Er hun ikke aktiv, så ved hendes faste det formentlig også, og så er der ingen grund til at tage kontakten videre? 

@SnglFar1980 held og lykke med jagten ;)

Hun er en ganske alm amatør pige, som indimellem smider en annonce på på AL om noget frækt i buskkreds i fælledparken .

Skrevet
kad skrev, for 15 minutter siden:

Jeg vil værer fuldstændigt ligeglad med at sende en sms til en gp jeg har besøgt før.som ikke lige har en annonce i . Hun kan bare vælge at lade værer med at svare 

Hun er ikke alm GP, men en ganske amatør pige som også har privat liv !

Skrevet
FeetLoverKbh skrev, for 12 minutter siden:

Modsat en gp som ikke har noget liv?

Det er jo nok ikke hendes private mobil hun bruger/brugte, så større er problemet heller ikke. 

Skrevet
FeetLoverKbh skrev, for 25 minutter siden:

De gp man møder på diverse hoteller lejligheder massage klinikker har garanteret også et alm liv ved siden af deres beskæftigelse som gp. Har aldrig fået noget negativt at vide ang med at sende en sms på trods af de ikke har en annonce oppe

Skrevet
FeetLoverKbh skrev, for 54 minutter siden:

Hun er en ganske alm amatør pige, som indimellem smider en annonce på på AL om noget frækt i buskkreds i fælledparken .

Hvis hun har lagt sit private nummer ud på en annonce, så er det nok ikke hverken første, sidste eller eneste gang hun bliver kontaktet af en gammel kending... 

Al ære og respekt til at du forsøger at værne om pigens (privat)liv og at du slår et slag for at hun måske ikke ønsker kontakt - men mon ikke hun selv kan sige fra? 

Dermed ikke sagt at jeg synes hendes nummer bare skal deles til højre og venstre - privat eller "arbejde"... 

Skrevet
SweetKisses skrev, for 2 timer siden:

Hvis hun har lagt sit private nummer ud på en annonce, så er det nok ikke hverken første, sidste eller eneste gang hun bliver kontaktet af en gammel kending... 

Al ære og respekt til at du forsøger at værne om pigens (privat)liv og at du slår et slag for at hun måske ikke ønsker kontakt - men mon ikke hun selv kan sige fra? 

Dermed ikke sagt at jeg synes hendes nummer bare skal deles til højre og venstre - privat eller "arbejde"... 

Der er vist ikke mange der bruger deres private nr og gør de holde de hurtigt op med det…..

Altså ofte må de vel skifte privat nr ….. de jeg høre fra pigerne er det er umuligt st styre ;) 

Skrevet
SweetKisses skrev, for 3 timer siden:

Hvad er det så du syntes ? 

Skrevet
AlfaN skrev, for 4 timer siden:

Modsat en gp som ikke har noget liv?

Det er jo nok ikke hendes private mobil hun bruger/brugte, så større er problemet heller ikke. 

Man deler ikke tlf nummer eller andre oplysninger til nogen, hvis annonce ikke er aktiv, hvad er det du ikke fatter ? ORDKLØVER !

Redigeret af Gæst

Skrevet
FeetLoverKbh skrev, for 2 minutter siden:

ORDKLØVER !

Kig indad ;) 

Og tal pænt

Redigeret af dhnmdst

Skrevet
FeetLoverKbh skrev, for 6 timer siden:

Jeg kommer fast hos en GP der ikk annoncere. Hun har kunder nok så det kriterie er for løst

Skrevet
FeetLoverKbh skrev, 1 time siden:

Man deler ikke tlf nummer eller andre oplysninger til nogen, hvis annonce ikke er aktiv, hvad er det du ikke fatter ? ORDKLØVER !

Hvad er det du ikke fatter?

eller er det for langt at skrive?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.