Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Så var det min tur til at besøge damen. Hendes fotos er af hende selv. Hun er super sød og imødekommende, nem at kommunikere og få en aftale i stand ved.

Jeg ville prøve hendes DT... Det skal jeg love for at jeg fik... Det er, uden noget sidestykke, den vildeste og mest gennemførte omgang jeg har været med til.

Mange skriver at de tilbyder DT. Men ingen har endnu leveret varen med samme niveau og energi som Baleri. Hendes priser er rimelige. ikke "billig", men der er fuld valuta for pengene.

Min tur ved hende sluttede af med en meget grundig og virkelig god massage. Igen på et niveau som jeg sjældent har oplevet. Det var ikke bare den sædvanlige med at smøre lidt olie rundt og så kalde det en massage.  

Der er i sidste ende ikke så meget at sige andet end at man bør give sig selv den opleves og besøge hende. Naturligvis, som ved _alle_ andre piger, behandl hende godt og med gensidig respekt. 

---------------

Finally it was my turn to visit the lovely lady. Her photos are of herself. She is super nice and accommodating, easy to communicate with and get an appointment.

I wanted to try her DT... I did i ever get that... It is, without any parallel, the wildest and most enthusiastic DT Blowjob I have been given.

Many write that they offer DT. But no one has yet delivered the service with the same level and energy as Baleri. Her prices are reasonable. not "cheap", but full value for money.

My visit to her ended with a very thorough and really good massage. Again at a level that I have rarely experienced. It wasn't just the usual smearing some oil around and then calling it a massage.

In the end, there is not much to say other than that you should allow yourself the experience and visit her.

Of course, as with _all_ other girls, treat her well and with mutual respect.

@Baleri Deep Throat Queen : I was the one with the stubbed toe ;)

Skrevet

Fordelen ved at have en lille pik som mig, alle kan udføre DT på migB)

Skrevet
AlfaN skrev, 1 time siden:

Fordelen ved at have en lille pik som mig, alle kan udføre DT på migB)

Fordelen ved at besøge Baleri er at hun deepthroater alt på den klejne side af en hingst.

Skrevet
  • Author
Ebden_jj skrev, for 13 timer siden:

Fordelen ved at besøge Baleri er at hun deepthroater alt på den klejne side af en hingst.

Mit indtryk er også at der skal et vedhæng til i den mere seriøse ende af boldtræ skalaen til før hun giver op.

Skrevet

Tilbyder hun da CIM?

Redigeret af PoulPik

Skrevet
  • Author

Skriv og spørg hende :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.