Martijes 291 Skrevet 1. Juni, 2023 Hillerød smukkeste spansk sex gudinde ❤️ ÆGTE BILLEDER! - Annoncelight Nogle der har været forbi denne profil med falske fotos men dato begyndt i 2022 (HAR søgt på både navn, nr, by, ord fra teksten, spansk-sex-gudinde). Nedenstående minder eller er måske 1-1 samme tekst som Kim K brugte. Det lige før jeg vil lade dig putte din pik direkte i mig, spyt på den, slikke dine nosser imens, du vækker en lady i mig. Nej vent? Der ik nogen lady i mig, der er kun en liderlig bitch !! dansk hele vejen, med en twist af nutella:) Liana hobro/rørbæk - Efterlysninger i Jylland - Eroguide.dk kissing with strapon anal tongue - Efterlysninger på Fyn - Eroguide.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 864 Skrevet 22. Juni, 2023 I hendes annonce nu skriver hun, at hun er 100% dansk, hvilket helt klart ikke er tilfældet. Så mon ikke bare det er atter een af de modvillige sydamerikanere med en dansktalende pimp ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg