Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/371965

Er der nogen der kan fortælle lidt? Hun ser spændende ud.

Jeg har set hendes annonce før, hun har været i Klovborg, Aalborg, Aarhus mv. og er vist tilbage i Vejle igen. 
Har søgt på hendes navn, hvor det ser ud til at hun har haft en anden annonce ID, men det var ikke meget feedback på de tråde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lert skrev, den 1.6.2023 at 17:04:

https://annoncelight.dk/showad/371965

Er der nogen der kan fortælle lidt? Hun ser spændende ud.

Jeg har set hendes annonce før, hun har været i Klovborg, Aalborg, Aarhus mv. og er vist tilbage i Vejle igen. 
Har søgt på hendes navn, hvor det ser ud til at hun har haft en anden annonce ID, men det var ikke meget feedback på de tråde.

Jeg besøgte hende i Kolding. 

Det er hende på billederne, hun snakker godt engelsk, jeg bad om hård massage og det fik jeg og god tid til det sjove .

 

  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hard1 skrev, for 20 timer siden:

Jeg besøgte hende i Kolding. 

Det er hende på billederne, hun snakker godt engelsk, jeg bad om hård massage og det fik jeg og god tid til det sjove .

 

  

 

 

Jeg kom afsted og fik lettet trykket. Hun er da sød og venlig, men ikke min type så det bliver ikke til nogen genbesøg fra min side.

Fint blowjob og god sex i forskellige stillinger. Massagen undlod vi.

Hun ser noget yngre ud på billederne. Så er ikke sikker på jeg fik fat i den rigtige Preeya, da jeg blev bedt om at være stille ved ankomst da der var andre i gang i det andet værelse i lejligheden, så blev lidt mistroisk til at tro at den yngre thai pige (den rigtige preeya) var optaget og jeg havde fået lov til at hygge mig mutter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...