Hop til indhold

Skønne Nina i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Besøgte dejlige Nina i Aalborg for 2. gang.

https://annoncelight.dk/showad/370917

Oplevelsen var igen skøn - og denne gang krydret med megafransk, så der var en afslutning i munden at se frem til.

Nina er meget petit, moden (+40?) og erfaren, utroligt sød og imødekommeende og har en skøn krop som en 18-årrig - dog med lidt hjælp af silicone.

For mig et hun perfekt at se på, røre ved og have sex med.

Det hele var godt, hvis man er til (blid) massage, dybe kys, kram og kærtegn, en velsmagende lille fisse, diverse stillinger + den tilkøbte afslutning i munden til 1.500+200 som nævnt i annoncen.

Ved afslutningen med megafransk er hun ok med at være passiv, så hun f.eks. knæler foran dig, så du kan styre tempoet og dybden, når bare man lige husker at respektere hendes grænser og ikke lader sig "rive med" for hun er virkelig god og tager imod både pænt dybt og hurtigt, så det til sidst er umuligt at holde udløsningen tilbage. Hun sluger ikke men fortsætter alligevel med at sutte og slikke, indtil man er fuldstændig tømt - og først der spytter hun ud i en serviet og tørrer sig om munden.

Respektér, at hun ikke bryder sig om at ligge på ryggen med hovedet ud over kanten, når man kommer, for hun kan ikke lide det, hvis spermen løber ned i næsen - og det er da helt forståeligt i min bog ...

Udseende: 10 pil op

Stedet indenfor: 10

Placering: centralt men diskret

Massage: blid

Sex: 10

Pris: standard

Megafransk afslutning: 10 pil op!

Mulighed for bad før og efter.

Skal jeg besøge hende for 3. gang, når hun vender tilbage til Aalborg? JA, uden tvivl !!

Redigeret af Pølsemanden
Slåfejl

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.