Hop til indhold
modensønderjyde

Hua Hin Thailand i juni 2023.

Recommended Posts

Jeg kommer til Hua Hin i næste uge, skal være der 15 dage. Er der nogen nye anbefalinger med hensyn til god massage med afslutning hj/fp?

Kender godt Soi 80 og 94 samt Soi Bintabhat. Har også prøvet soapy massage i Hua Hin for mange år siden, det var en skuffelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der i vinters på 100% familie ferie, og havde 2 overnatninger i Hua Hin. Mit indtryk var at det næsten kun var ladyboys - men det er meget muligt at jeg ikke var de rigtige steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal også til hua hin i Juni :)

Jeg har ikke prøvet det vilde i Hua Hin, men de har renoveret soapy massagen der:

https://vymaps.com/TH/Lee-Lao-Dee--651319/

Er der ok flotte piger på soi 80 og 94?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Var der i vinters på 100% familie ferie, og havde 2 overnatninger i Hua Hin. Mit indtryk var at det næsten kun var ladyboys - men det er meget muligt at jeg ikke var de rigtige steder.

Jeg havde også planer om at tag til hua-hin i marts/april -men før jeg tog afsted -så jeg nogle videoer på youtube -hvor det nærmest var mennesketomt fra jan/feb-23... Så planen blev ændret/udskudt til måske næste gang jeg skal til thailand...

Del dette indlæg


Link til indlæg
hankypanky888 skrev, for 3 timer siden:

Jeg skal også til hua hin i Juni :)

Jeg har ikke prøvet det vilde i Hua Hin, men de har renoveret soapy massagen der:

https://vymaps.com/TH/Lee-Lao-Dee--651319/

Er der ok flotte piger på soi 80 og 94?

Soi 80 er fortrinsvis modne damer, mens Soi 94 er afløseren for Soi Bintabaht, men Soi Bintabaht har stadig barer, men lidt færre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Faktisk har jeg overvejet at tage til Hua Hin. Har aldrig været der, men har været i Bangkok 4 gange, Pattaya 3 gange. Har du været både i Hua Hin og Pattaya? I såfald, hvad synes du så om dem, hvis du sætter dem op mod hinanden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...