Hop til indhold
Guest Mortenkok

Hvorfor falder jeg i søvn når jeg læser herinde

Recommended Posts

Guest Mortenkok

Ikke fordi det nødvendigvis keder mig og alligevel, men pt er det lige som en film jeg var med i uden at deltage, altså lidt som at se en film man ej har lyst til at enen på og allivel ser den, åh jo man kan naturligvis scrolle videre men er det tidens tand eller bør man bare tage en pille for netop følge tiden herinde? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og dette indlæg skulle gøre hvilken forskel? Jeg gider ikke at høre på “jamen, det er bare min holdning og den vil bare gerne dele..” 

Desuden forstår jeg ikke dine formuleringer og sammenhængen mellem dem. Hvilken pille skal du tage for at følge med? Tidens tand ift. hvad? Du har jo selv observeret, at der ikke sker så meget herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mortenkok skrev, for 23 minutter siden:

Ikke fordi det nødvendigvis keder mig og alligevel, men pt er det lige som en film jeg var med i uden at deltage, altså lidt som at se en film man ej har lyst til at enen på og allivel ser den, åh jo man kan naturligvis scrolle videre men er det tidens tand eller bør man bare tage en pille for netop følge tiden herinde? 

@Mortenkok: Hvad er det du vil med dit indlæg?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her forum er jo FYLDT med alle mulige indlæg der falder ind under tidsfordriv eller luft af tanker. 

Sådan er det vel også på fora på nettet fyldt med alverdens input ingen får noget som helst ud af undtagen den der skriver det. 

Men så er alternativet de millioner af hjemmesider derude der har alt andet indhold end det du finder på eroguide. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan også spørge sig selv (før man griper til pilleglasset) "Kan jeg selv gøre noget" "hvad kunne mit bidrag være" -kom ind i kampen... trivialiteter er det nok af alle steder;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

JohnnyC skrev, for 13 timer siden:

Det her forum er jo FYLDT med alle mulige indlæg der falder ind under tidsfordriv eller luft af tanker. 

Sådan er det vel også på fora på nettet fyldt med alverdens input ingen får noget som helst ud af undtagen den der skriver det. 

Men så er alternativet de millioner af hjemmesider derude der har alt andet indhold end det du finder på eroguide. 

Spørgsmål: Antal af hjemmesider på verdensplan?

ChatGPT: Der eksistere omtrent 1.8 milliarder hjemmesider på verdensplan.

Spørgsmål: Hvad er tidsestimatet på, hvis jeg vil se alle 1.8 milliarder hjemmesider igennem?

ChatGPT: At gennemse alle 1,8 milliarder hjemmesider på internettet er en monumental opgave, og det vil tage en enorm mængde tid og ressourcer. Selv hvis vi antager, at du kan gennemse en hjemmeside hvert sekund, uden at tage hensyn til indlæsningstider eller interaktion med indholdet, ville det stadig tage dig mere end 57 år at se dem alle igennem.

… god læselyst på alt det andet indhold derude :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
udinaturen skrev, den 1.6.2023 at 14:39:

At gennemse alle 1,8 milliarder hjemmesider på internettet er en monumental opgave, og det vil tage en enorm mængde tid og ressourcer. Selv hvis vi antager, at du kan gennemse en hjemmeside hvert sekund, uden at tage hensyn til indlæsningstider eller interaktion med indholdet, ville det stadig tage dig mere end 57 år at se dem alle igennem.

I 1996 da jeg lige havde opdaget internettet og havde adgang til en af Danmarks hurtigste forbindelser nåede jeg at gennemføre estimeret 90% af internettet vurderet ud fra hvor mange links på Yahoo og Altavista, der var pink i stedet for blå. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...