PokeToMe 25 Skrevet 31. Maj, 2023 Er der nogen der ved om der er en 18 eller 19 årige derude, helst omkring københavn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happy69luke 313 Skrevet 31. Maj, 2023 (edited) Der er rigtigt mange på den alder, prøv et lokalt gymnasie … de vrimler rundt der i dagtiden og mange af den er aktive på sugardaters ved aftentide Redigeret 31. Maj, 2023 af Happy69luke 4 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2237 Skrevet 31. Maj, 2023 Happy69luke skrev, for 10 minutter siden: Der er rigtigt mange på den alder, prøv et lokalt gymnasie … de vrimler rundt der i dagtiden og mange af den er aktive på sugardaters ved aftentide Nok en sandhed med modifikationer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9812 Skrevet 2. Juni, 2023 Jeg har mødt en 18-årig gymnasieelev via sugardaters, så det findes. Det er nok bedste bud. På Tinder kan du også se nogle - en del svenskere spørger efter "pappa" på Tinder ... Det er sjældnere med egentlige gp-annoncer. Personligt ville jeg undgå dem, da risikoen for en dårlig oplevelse er høj med en så ung+æggeur. Tror jeg brugte omkring to timer med hende jeg mødtes med og med mindre tid havde det ikke været godt, fordi hun var så uerfaren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg