Guest Friskfyr12 Skrevet 31. Maj, 2023 Jeg er ikke ude på at blive populær i det her forum, men nogen af jer er sikkert her. Nogen af de steder hvor du udelukkende kun kan få thaimassage har der været et par fjolser og begyndt at gøre ting man bare ikke gør når man får massage Hvis det stod til mig havde de fået en omgang, så de ikke kan kende forskel på sig selv efter men thailændere ønsker ikke det Opfør jer nu for helvede ordentlig ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 31. Maj, 2023 Fortæl noget nyt... -Mænd er svin og nogen kan ikke styre sig, når de er på besøg -de prøver lige et og andet, og ser om det går eller, hvad det sker... Det er desværre hverdagskost for mange af de "grønne steder" også! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den rejsende 293 Skrevet 31. Maj, 2023 Gælder det ikke når vi besøger alle piger? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 31. Maj, 2023 Den rejsende skrev, for 3 timer siden: Gælder det ikke når vi besøger alle piger? Jo men i særdeleshed Thai'er og andre asiatiske piger. I den del af verdenen ser man noget mere seriøst på det begreb der hedder "respekt". Deres kultur bygger bl.a. på gensidig respekt. Lige dér er vi i den vestlige verden, desværre ikke helt så fine i kanten, om jeg så må sige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg