Hop til indhold
Guest Friskfyr12

Thaimassage odense

Recommended Posts

Guest Friskfyr12

Jeg er ikke ude på at blive populær i det her forum, men nogen af jer er sikkert her. Nogen af de steder hvor du udelukkende kun kan få thaimassage har der været et par fjolser og begyndt at gøre ting man bare ikke gør når man får massage

Hvis det stod til mig havde de fået en omgang, så de ikke kan kende forskel på sig selv efter men thailændere ønsker ikke det 

Opfør jer nu for helvede ordentlig ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fortæl noget nyt... -Mænd er svin og nogen kan ikke styre sig, når de er på besøg -de prøver lige et og andet, og ser om det går eller, hvad det sker... Det er desværre hverdagskost for mange af de "grønne steder" også!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den rejsende skrev, for 3 timer siden:

Gælder det ikke når vi besøger alle piger?

 

Jo men i særdeleshed Thai'er og andre asiatiske piger. I den del af verdenen ser man noget mere seriøst på det begreb der hedder "respekt". Deres kultur bygger bl.a. på gensidig respekt.

Lige dér er vi i den vestlige verden, desværre ikke helt så fine i kanten, om jeg så må sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...