Gæst Skrevet 19. December, 2013 Forleden besøgte jeg Laura hos Romantica. Jeg var egentlig opsat på at besøge en anden pige, men hun var desværre gået hjem tidligt. Småliderlig som jeg var, tænkte jeg at Laura sikkert også kunne være dejlig at møde. Det kom jeg til at fortryde. Hun må være en hel del ældre end de 25 hun skriver at hun er, men det er jo ikke helt uhørt. Her kunne det dog ses. Allerede her skulle jeg egentlig have takket pænt, og gået min vej. Hvad værre er at jeg ikke oplevede henne som imødekommende, og slet ikke som "den frække tøs". Det lover ikke godt når hun, efter at have fået pengene, kommer tilbage ind og tager et par gode solide mormorstrusser af, og hurtigt derefter den korte kjole hun havde på. Op i sengen, og så i gang! Ikke helt nydelsesværdigt, efter min smag. Andre er måske glade for det, men der var så lidt underhudsfedt at det næsten gjorde ondt at blive redet. Kommer jeg tilbage? Helt klart ikke til Laura, men sikkert til Romantica. http://www.romantica.dk/pigerne/lady-laura Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady Laura Skrevet 31. December, 2013 (edited) Tak for din anmeldelse Anglo Jeg kan desværre godt huske dig og skulle jeg skrive en anmeldelse om min oplevelse af dit besøg hos mig, vil du nok blive noget flov over dig selv. - Der var jo absolut INGEN kemi imellem os. Jeg håber bestemt ikke at du kommer tilbage til mig, men håber til gengæld at en kollega fra Romantica kan tilfredsstille dig, en anden gang du viser dig i huset. Godt nytår Lady Laura PS jeg har lagt samme svar på den samme anmeldelse, som du har lagt på Venuslogen. Redigeret 31. December, 2013 af Lady Laura Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest elsker_sex Skrevet 31. December, 2013 Laura jeg synes du er fræk! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Licking Skrevet 31. December, 2013 (edited) Det tyder jo helt klart på at der ikke var kemi i mellem jer, og det er jo noget individuelt, og kan vi andre jo ikke rigtigt bruge til noget, ej heller om der er underhudsfedt, for du havde jo helt klart set Lady Laura før seancen startede. At pigen er ældre end annoncen angiver, er vel mere regelen end undtagelsen. Derfor bør en anmeldelse mere indeholde et bud på om man har fået det man har betalt for end om der var kemi, og om man købte og betalte for noget man dybest set ikke ønskede, det kan pigen jo ikke gøre for så længe du har set hende før seancen. Redigeret 31. December, 2013 af Licking Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 31. December, 2013 ...Jeg håber bestemt ikke at du kommer tilbage til mig, men håber til gengæld at en kollega fra Romantica kan tilfredsstille dig, en anden gang du viser dig i huset... Jamen, det er unødvendigt at "håbe" Laura - anmelderen skriver jo højt og tydeligt, at han "helt sikkert ikke vender tilbage til Laura en anden gang"... Derimod synes jeg ikke, du med dit svar på anmeldelsen er spor "fræk" (eller "næsvis", som Prins Joakim ville have sagt.. ) således som en anden bruger ellers mener. For den udenforstående læser/bruger er det da kun interessant at høre sagen fra pigens side også, og navnlig når hun som her overholder de usagte regler vedr. diskretion 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. December, 2013 (edited) Hvordan ved Laura ud fra den sparsomme anmeldelse hvem anmelderen er ? Der er meget få løse fakta hvorpå hun kan identificere anmelderen. Så for at få afkræftet den tanke at Laura ikke ved hvem han er, men bare påstår det og prøver at skyde skylden på kunden, er jeg meget interesseret i at høre hvordan Laura ud fra anmeldelsen kan identificere ham med 100 procents sikkerhed. Redigeret 31. December, 2013 af Fraiser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 31. December, 2013 Hvordan ved Laura ud fra den sparsomme anmeldelse hvem anmelderen er ? Der er meget få løse fakta hvorpå hun kan identificere anmelderen. Fraiser, der er mindst 2 logiske svar på dit spørgsmål: 1. Inden for den seneste måned har Laura kun haft 1 gæst på Romantica, hvilket entydigt identificerer anmelderen... 2. Inden for den seneste måned har Laura haft ca. 100 gæster, hvor de 99 alle vendte det hvide ud af øjnene, skreg "Mama Mia!" samt "Holy Moses!" og hver især eksplosivt efterlod ½ liter sæd ud over hendes krop, hvorimod den sidste af gæsterne lavede "siveren" m. en halv dråbe på mavsen.. Sorry, jeg kunne ikke dy mig... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Servicesboy Skrevet 3. Januar, 2014 Kære Laura jeg synes det er helt på sin plads du også giver lyd fra dig, når du læser en dårlig anmeddelse, SES Tak for din anmeldelse Anglo Jeg kan desværre godt huske dig og skulle jeg skrive en anmeldelse om min oplevelse af dit besøg hos mig, vil du nok blive noget flov over dig selv. - Der var jo absolut INGEN kemi imellem os. Jeg håber bestemt ikke at du kommer tilbage til mig, men håber til gengæld at en kollega fra Romantica kan tilfredsstille dig, en anden gang du viser dig i huset. Godt nytår Lady Laura PS jeg har lagt samme svar på den samme anmeldelse, som du har lagt på Venuslogen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knaldperlen 130 Skrevet 8. Januar, 2014 Jeg må lade Lady Laura, at hun åbenbart kan finde rundt på Venuslogen - det er sgu da komplet umuligt for hvide mennesker med deres nye brugergrænseflade - jeg brugte ellers Venuslogen lige så meget som Eroguide indtil Venuslogens crash i oktober... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Licking Skrevet 8. Januar, 2014 Hmm nu kender jeg ikke problemerne på Venuslogen, men det skal vel ikke lægges lady Laura til last, hvis hun er dygtig til at navigere på internettet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vimse 14 Skrevet 9. Januar, 2014 Jeg har knaldet Laura og jeg synes hun var pænt lækker. Og den her anmeldelse stinker, ligesom mange andre anmeldelser, af at kunden har sku af med hans frustrationer den dag og så fandt han en købepige og lade det gå ud over. Er Laura over 25? Tjah, det er hun jo nok. Lapper hun rundt i mormortrusser? Ikke da jeg var der, men jeg er nu også ret ligeglad med om trussen så når helt op til under armene på hende, bare jeg får lov at pille dem af. Ville jeg komme igen? Ja, synes hun var helt okay, så hvorfor ikke. Vimse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg