Hop til indhold

Hvad betyder udseendet...?

Featured Replies

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 7 timer siden:

og højere end mig:lol:

Kniber mig lige over der, hvis jeg ikke lige havde trukket stikket lidt, så ville jeg straks være der, det er nogle lækre billeder du har fået taget :wub:

For mig er det vigtigste at pigen er med på legen, som godt kan ende med at være lidt hård, hvis hun er med på den, så er der go´ kemi og hun vil altid være smuk i mine øjne <3

• Svar 60
  • Visninger 7.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• De bedste sexoplevelser, jeg har haft, har været med nogle - som jeg ikke, havde haft sex med, hvis ikke de betalte.    Når det så er sagt, har jeg også personlige præferencer - som faktisk lig

• SweetKisses
    SweetKisses

Jeg ville nok også lyve, hvis jeg sagde, at udseendet ikke have nogen betydning for mig.. Når det så er sagt, så er det ikke så vigtigt for mig, at jeg vender om i døren, hvis han ikke lige falder i m

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg må ærligt indrømme at jeg er stortset ligeglad så længe jeg fornemmer manden passer på sig selv - bader ofte, ordner negle osv..  Faktisk føler jeg mig mest af alt lidt "forkert" med mænd jeg

Skrevet
  • Author
Bananas skrev, for 14 timer siden:

Udseendet betyder intet for mig; bare hun ser godt ud

Jeg kan ikke lade være med at undre mig over denne formulering :D 

Skrevet
yrghh skrev, for 18 minutter siden:

Jeg kan ikke lade være med at undre mig over denne formulering :D 

Svært at være uenig :rolleyes:

Skrevet
  • Author
Fluefisker skrev, for 4 minutter siden:

Svært at være uenig :rolleyes:

Jeg har boet og arbejdet i Sverige og har en svensk ekskæreste. Jeg har registreret at der - især omkring Stockholm - er en udpræget brug af underspillet sarkasme.
Men jeg kan ikke helt finde ud af om @Bananas mener det eller laver sjov. Men jeg elsker formuleringen, som er lidt Groucho Marx-agtig.

Skrevet

Udseendet er det vigtigste for mig. Ellers ville jeg slet ikke købe sex. Jeg er kun til slanke kvinder med ægte bryster. Hvis vores kemi er god og vi har dejlig sex sammen, så kommer jeg igen. Hvis jeg ikke er tiltrukket af en kvindes personlighed, så kommer jeg ikke igen. 

Skrevet
  • Author
Pianistinden skrev, for 19 timer siden:

Nu arbejder jeg nok en anelse anderledes end flertallet af GP'er i og med at man(d) som gæst både skal vise foto og igennem en tlf samtale før der kan indgåes en aftale med mig :).

Ja udseende betyder noget for mig, jeg kan ikke dele noget så intimt som sex med en mand som jeg ikke naturligt tænder på.

Det første jeg ser efter på billedet er øjnene og udtrykket. Ser han rar ud? Smiler han? Er der en god energi omkring ham (lidt svært at forklare). Dernæst hæfter jeg mig ved hans beskrivelse i mailen. Gør han sig umage eller svarer han bare kort på de spørgsmål der er stillet op i annoncen?

Så kommer tlf samtalen. Her hæfter jeg mig især ved hans stemme og hvad han har fokus på imens vi small talker.

Har han en masse spørgsmål a la: hvor mange gange må jeg komme? Må jeg tage dig bagfra over spisebordet? Er du nøgen og liderlig når jeg ankommer? Har du en dildo jeg må lege med på dig? Så er vi ikke et match.

Flyder samtalen til gengæld ubesværet (så ubesværet den nu kan når man taler med et menneske man ikke kender) og kemien og nysgerrigheden på hinanden er der - så er vi et match :).

Jeg synes at alle de gæster jeg har haft er nogle flotte mænd :x og et par stykker har været virkelig WAUW hvor jeg næsten har lavet den der "åh jeg besvimer - tager mig til hovedet" når jeg lukker døren efter dem når de går :lol:. "Havde jeg lige lækker sex med det der ultra hug der? Ja det tror jeg da nok lige jeg havde dam da dam - still got it agtigt :lol:

Til syvende og sidst så ER det kemien der afgør det. Hvis Mr Model of the year har en crappy og respektløs indstilling, så kan intet beløb i verden gøre mig våd i trussen..

Det lyder som en hård screeningproces, men jeg kan godt lide din tilgang. :) 
Som gæst synes jeg, det føles rart, når man kan mærke, at der er en tænding den anden vej, og at det for pigen ikke bare er et spørgsmål om at sprede benene og få det overstået.

Som andre skriver handler det måske om alder og erfaring. Det er jo tydeligt når man læser her på EG, at en del er ret ligeglade med hvad pigen synes. "Jeg giver penge for en service, og så skal hun bare levere"-typerne er der også plads til, men det er godt at vide, at der er piger, som har en kritisk holdning til gæsterne og ikke kun er fokuseret på penge.

Skrevet
yrghh skrev, for 56 minutter siden:

Det lyder som en hård screeningproces, men jeg kan godt lide din tilgang. :) 
Som gæst synes jeg, det føles rart, når man kan mærke, at der er en tænding den anden vej, og at det for pigen ikke bare er et spørgsmål om at sprede benene og få det overstået.

Som andre skriver handler det måske om alder og erfaring. Det er jo tydeligt når man læser her på EG, at en del er ret ligeglade med hvad pigen synes. "Jeg giver penge for en service, og så skal hun bare levere"-typerne er der også plads til, men det er godt at vide, at der er piger, som har en kritisk holdning til gæsterne og ikke kun er fokuseret på penge.

Jeg kan godt se at når det står på skrift så lyder det lidt voldsomt :D

De beskrevne betragtninger sker helt naturligt og ubevidst i mig, når jeg får en henvendelse :).

De gæster jeg har, deler heldigvis min indstilling: Vi skal have lyst til hinanden og vi gør det sammen.

Som du er inde på, så er der alle typer købere med alle typer lyster og præferencer, der er heldigvis også en lille andel der passer til mit koncept  :)

Skrevet

Kære pianistinde - reflekterede lidt ligesom yrghh men har tænkt lidt over den reverse situation! Hvis jeg skulle sælge min krop til en fremmed ville jeg helt bestemt også vide lidt om denne stranger! Jeg kan gå med til spændingen når man åbner døren Jekyll mister Hyde men hvis nu det er total aftænding (der kan vi jo ikke klare os med glidecreme) så ville jeg aldrig kunne gennemføre en seksuel handling som modtageren ville føle som en wouv oplevelse - så igen stor respekt til jer skønne piger og stor respekt til dig der tør melde det ud!! Det skal siges, at du ikke er alene, om at flere af jer der giver så meget af jer selv gør ligesom du, og mon ikke slutresultatet bliver mere gunstigt for begge parter,;)

Skrevet

udseendet er alt- men kemien er også ekstrem vigtigt. 

“ beauty remains in the impossibilities of the body.“

Redigeret af Le courvoisier

Skrevet
MisterMan skrev, for 7 timer siden:

Udseendet er det vigtigste for mig. Ellers ville jeg slet ikke købe sex. Jeg er kun til slanke kvinder med ægte bryster. Hvis vores kemi er god og vi har dejlig sex sammen, så kommer jeg igen. Hvis jeg ikke er tiltrukket af en kvindes personlighed, så kommer jeg ikke igen. 

Enig!

Skrevet

Selvfølgelig betyder udseende meget. Men det er også meget subjektivt hvad man syntes er smukt, og hvad der tænder. For mig ændrer det sig hele tiden. I øjeblikket er jeg lidt låst i forhold til hvilket udseende jeg tænder særligt på. Jeg har en svaghed for petite, smukke baltiske kvinder, helst brunetter. Dem er der desværre alt for få af i DK :rolleyes:.

Skrevet

Jeg ville nok også lyve, hvis jeg sagde, at udseendet ikke have nogen betydning for mig.. Når det så er sagt, så er det ikke så vigtigt for mig, at jeg vender om i døren, hvis han ikke lige falder i min smag... 

Dog foretrækker jeg også at være mere selektiv omkring, hvem jeg laver aftaler med; men det er ikke ud fra udseendet. Derimod udfra vores dialog, primært på skrift. Jeg vægter intelligens, humor og frække fantasier, langt højere end udseendet. Og ofte kan jeg også nemt fornemme om han har det lille glimt i øjet (som jeg tænder forfærdelig meget på), via vores skrevne dialog. Især fordi vi (helst) som minimum skal bruge en time sammen, så er det super vigtigt for mig, at kommunikationen i mellem os fungerer! 

Mine trusser kan nemt charmeres af - nææsten lige meget hvordan du ser ud - hvis de rigtige replikker bliver brugt... :rolleyes:

Når det er sagt, så bliver personer man finder tiltrækkende på andre aspekter, bare langt mere attraktive. Lige som folk man har haft fantastisk sex med også bliver mere attraktive.. 

OG det er da altid fantasitisk når det der lækre hug man ellers fantaserer, åbner døren og tager imod.. Så kan jeg godt få det præcis som @Pianistinden og smutte derfra med en fnisen - især hvis det oveni var fantastisk sex og god kemi :D

Redigeret af SweetKisses

Skrevet

Jeg må ærligt indrømme at jeg er stortset ligeglad så længe jeg fornemmer manden passer på sig selv - bader ofte, ordner negle osv.. 

Faktisk føler jeg mig mest af alt lidt "forkert" med mænd jeg finder virkelig pæne.. 

Min mor plejede, i sjov, da jeg var ung at spørge mig om "jeg havde nogen som helst idé omkring hvor meget god tissemand der gå til spilde på et mindre heldigt udseende", hvilket jeg har måtte konstaterer tit og ofte er sandt.. Mine erotiske zoner flytter sig jo ikke fordi at min sexpartner har overbid eller overvægt eller er skeløjet forstår mig korrekt.. 

Jeg har erfaret at mænd med et mindre heldigt udseende ofte har måtte klarer livet, socialt samvær, dating osv på andet end udseendet og derfor har udviklet nogle helt andre skills.. Nogle skills der tiltaler mig laaangt mere end tandpastasmil, vaskebræt eller trænede biceps.. 

Skrevet

Jeg har en svaghed for - tænder meget på - bestemte typer ansigter.
Der er nogle, jeg har svært ved at få øjnene fra ... 
Lidt sat på spidsen, sige, at hvor nogle er til bryster, andre er til bagdele - så er jeg meget til ansigter ... 
Men jeg synes også det er fantastisk at nyde en pæn krop - pæn, bredt forstået ... 

Men jeg tænker, det kan være svært at skelne mellem, hvornår det er udseende, og hvornår det er personlighed.
Kvinder er gode til at udtrykke deres personlighed, type og stemning gennem påklædning osv. 
Så selv om det umiddelbart er udseendet jeg tænder på, så kan det sagtens være det er den personlighed, der udtrykkes gennem udseendet, jeg tiltrækkes af ... 
Det er ret vildt når kvinder 'leger' med udseendet, og forvandler sig til ukendelighed ... 

Jeg tror fysisk tiltrækning spiller en rolle for mange, men det er lidt af et tabu at diskutere ..

JenniferRomantica skrev, den 4.6.2023 at 01:35:

Jeg har erfaret at mænd med et mindre heldigt udseende ofte har måtte klarer livet, socialt samvær, dating osv på andet end udseendet og derfor har udviklet nogle helt andre skills.. Nogle skills der tiltaler mig laaangt mere end tandpastasmil, vaskebræt eller trænede biceps.. 

Jeg synes også jeg har oplevet, at det ikke er de flotteste mænd der er bedst til at 'score' ... 
Det er mænd der har eet eller andet 'Gewisse Etwas' der evner det ... 
Det er også noget 'udvendigt' - selvsikkerhed, noget drengerøvsagtigt, humor og gode sociale evner  osv ... 
Udseendet spiller også ind for de fleste kvinder, men jeg har selv kendt flere mænd dert så ret godt ud, men ikke kunne finde en kæreste .. 

Et meget stort handicap, oplever jeg, er at jeg mangler evnen til at lave sjov ... 
Jeg plejer at sige, at jeg har god humoristisk sans, men ikke humoristiske evner ... 
( .. det betyder at min humor er så mærkelig at ingen forstår den ... :D;) )

Skrevet

For mig har udseende stor betydning, især ansigtet i særdeleshed øjnene. En veltrimmet krop og pæne fødder er at foretrække. 

Skrevet
  • Author

Efter at have læst alle de gode svar, må jeg lige komme med en opdatering på mine tanker.

Indenfor marketing er AIDA den simpleste og ældste (modellen blev lavet i 1898) måde, at forklare folks reaktion på annoncer osv. AIDA står for Attention, Interest, Desire, Action og i tilfældet med en GP er det for rigtigt mange:

Attention: billedet af pigen
Interest: Annoncetekst
Desire: Services og pris
Action: Nem kontakt

Senere har man tilføjet yderligere et bogstav: S for Satisfaction, og det var i virkeligheden det, det oprindelige sprøgsmål gik på:

- Hvor stor betydning har udseendet "A for attraction" for den samlede oplevelse "S for Satisfaction"

Og ja... Ind imellem det første blikfang ligger der noget som for alvor fanger interessen og trangen til at optage kontakt, så selvfølgelig er der en helhed, som ikke kan undervurderes. På samme måde ligger der en subjektivitet i karakteren af blikfanget. Vi tænder på forskellige ting på forskellige tidspunkter, men så kommer vi ud i nogle langt mere avancerede marketingmodeller..

• 4 weeks later...
Skrevet

For mig er "dessværre" udseendet af krop og ansigt meget vigtigt - i combination med udstråling.

Skrevet
Karsteng skrev, for 2 timer siden:

For mig er "dessværre" udseendet af krop og ansigt meget vigtigt - i combination med udstråling.

Enig.

Også her. 

Jeg håber snart der igen kommer piger som minder om Cathrine (Kate) Middleton...

Skrevet
SweetKisses skrev, den 2.6.2023 at 10:53:

Når det så er sagt, så er det ikke så vigtigt for mig, at jeg vender om i døren, hvis han ikke lige falder i min smag...

Puh... :-) Det var godt.

Skrevet
ppd skrev, for 7 timer siden:

Jeg håber snart der igen kommer piger som minder om Cathrine (Kate) Middleton...

Ooh .. de findes.
Emma Diamond fra Cassiopeia Stars var meget derhenad .. 
Der var en anden gæst der i en anmeldelse sammenlignede hende med modellen Helena Christensen - og det er ikke helt ved siden af.
Jeg har en lumsk mistanke om, at hun er på banen igen - men så har hun skiftet type, fra brunette til blondine .. 
Jeg havde booket et besøg hos den pågældende pige i Juni, men blev ramt af det mest nederdrægtige uheld og blev nødt til at aflyse ...

Der er osse en anden pige på PG jeg tror minder om Kate's type ...
Og ja, det frister ... 

... jeg kan godt følge det lille "desværre" i @Karsteng 's indlæg.
.. som det menneske jeg i øvrigt er, har jeg det underligt med at være så betaget af kønne kvinder ... 

Redigeret af sneræven

• 3 weeks later...
Skrevet

Nu er jeg ikke længere aktiv i denne verden, men rent personlig, så betyder udsende rigtigt meget for mig.

Ikke forstået sådan at jeg forventer, at pigerne skal være superflotte modeltyper eller bare se ud og opføre sigpå en bestemt måde.

Jeg vil forvente ved et evt.møde, er at pigen lever op til den beskrivelse/de billeder, der har fristet mig til at kontakte hende.

Det nytter ikke noget, hvis annonce/profil/billeder viser en slank yngre langhåret lækkermås, hvis GP'eren eksempelvis er meget større,  ældre/yngre, har superkort/plys frisure eller bare slet ikke ligner.

Personligt er jeg en sucker for de søde. sprudlende feminine, gerne petite og meget gerne langhårede piger/kvinder, men jeg har da haft meget gode erfaringer (her og privat) med kvinder, som jeg ikke umiddelbart troede vile tænde mig.

Næh man kommer langt med ærlighed, charme og imødekommenhed. og jeg har lært, at lbot fordi hun har en sød kort page frisure/ er en smule større eller lign. så bør man ikke dømme  for hurtigt. tænkt nu hvis hun er sjov og drønfræk ?

Eksempelvis sidder jeg og  ser lidt langt efter 'Pianstinden', på trods af at jeg slet ikke er hendes type og at jeg er i et frækt forhold. Der er bare eller andet super 'Classy' og pirrende over hendes profil herinde, og jeg har da nogle pikante forestllinger om hvordan et møde ville falde ud.

Meen skulle jeg en dag vælge at besøge en af de dejlige 'Darmer' der huserer herinde, så ville valget nok falde på den  'Sjaremerende' og super søde lile lækre Jennifer.

Take care out there - især på dig sel0, v hvem du så end er

Skrevet

Udsenet betyder noget men ikke i den forstand hun skal være modelsmuk, men tænder meget på en slank feminin kvinde med blide ansigtstræk.

De rigtig smukke holder jeg mig fra, måske fordi jeg har den formodning at de tror det er nok at se godt ud, det er givetvis ikke hele sandheden men sådan har jeg det.

I øvrigt hvis pigen ikke kan smile på foto´s besøger jeg hende ikke, der er megen skønhed i et smil. 

Skrevet

Det er lidt ærgerligt at man ikke kan snakke lidt mere åbent omkring det med udseendet - sådan generelt ... 
Det er såmænd ikke så dramatisk ... 
De fleste af os (mænd) har både en bred smag, og forskellig smag, i forhold til hvad vi tænder på ... 
Der er mange nuancer ...

Men det omkring udseende er rasende følsomt for pigerne ...
Tænker det er et levn fra 50'ernes kønsroller, hvor udseendet var altafgørende for at finde en god forsørger i det mere velhavende borgerskab ... 
Og det handlede ikke en gang om sex, den gode hustru dengang skulle nærmest være aseksuel, sex var en gave til hendes udkårne ... 
Normerne fra dengang, omkring det perfekte udseende, har medierne desværre overtaget og forstærket, selv om det slet ikke giver mening i dag ... 
Nogle gange kan det også frustrere mig, at f. eks. film og TV-serier fremstiller verden som om den kun består af filmstjerne-smukke kvinder og firskårne, trimmede tæthårs-mænd ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
SiaUngQ skrev, den 31.5.2023 at 15:54:

De bedste sexoplevelser, jeg har haft, har været med nogle - som jeg ikke, havde haft sex med, hvis ikke de betalte. 

Når det så er sagt, har jeg også personlige præferencer - som faktisk ligger ok langt fra de flestes, er min opfattelse… Jeg kan godt lide en rigtig mand, over 100 kg, gerne med hår men der skal være nok, så det ikke er fimsehår og højere end mig:lol: 

Jeg har ofte mødt mennesker, som udseendesmæssigt ikke har været mig, men som jeg lærer dem at kende bliver de smukke på grund af deres personlighed :wub:

Over 100kg det lyder godt, noget af det værste jeg ved er at føle en pige kke kan tænde på mig fordi jeg vejer for meget. Kom snart til det sydlige tak. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.