Hop til indhold
hjlarsen

søger shemale/ladyboy jylland

Recommended Posts

Hej alle

Jeg har været ved at søge efter en transpige i jylland, udgangs punkt århus og radius på 100 km, men det ser ud som alle de søde er taget til KBH, der er selvfølgelig Karen, der har jeg været og skal sikkert besøge hende igen, men kunne godt tænke mig at prøve et alternativ, er det bare at finde en i jylland lige pt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AK8K skrev, for 3 timer siden:

Hej HjL

 

Har du nogle præferencer?

Hun må gerne være forholdsvis feminin, slank, være imødekommende og gerne med kys, hvis man har mødt Karen ved man hvad jeg snakker om :).

Højden er ikke vigtig, skal kunne snakke dansk eller forståeligt engelsk, hun skal have bryster.

Aktiv og passiv og en der godt vil sutte pik.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hjlarsen skrev, for 28 minutter siden:

Hende har jeg kigget på mange gange.

Hvordan er hendes engelske?

Der ser ud til hun er amerikaner, det siger hendes info ihvertfald.

Men er hun kun passiv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mabel er et godt bud når hun er i Århus. Sød og lækker. Mit første besøg var hos hende, ikke en ubetinget succes men det var ikke hendes skyld. Send PB hvis du skal have uddybet

Del dette indlæg


Link til indlæg
hjlarsen skrev, for 8 timer siden:

Hende har jeg kigget på mange gange.

Hvordan er hendes engelske?

Hendes engelsk er rigtigt fint, @hjlarsen - men det lyder bestemt ikke amerikansk. Jeg tror hun er blandet herkomst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChoosyVery skrev, for 34 minutter siden:

Hendes engelsk er rigtigt fint, @hjlarsen - men det lyder bestemt ikke amerikansk. Jeg tror hun er blandet herkomst.

Det er også ligemeget bare det engelske er fint, jeg er ikke så meget for når man ikke kan kommunikere.

Hun er kommet på listen og så må jeg se om jeg kan få en aftale

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg holder lige lidt liv i den her tråd:)

Jeg besøgte Mabel i går, det var et dejligt besøg med dejlig sex, først lidt massage på ryg og ben, og så lidt sex hvor hun kom i kondomet mens hun kneppede.

Hun er rigtig sød med de nogen pæne små bløde bryster.

Men synes ikke kommunikationen var helt i top og der bliver en smule turnoff for mig, ikke 100% turnoff:). Et genbesøg....måske.

Den næste på listen må så være Isabell, hun virker lille, men måske bedre udrustet end mabel, med mindre en har et alternativ evt århus eller nord for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Mabel i Aalborg i går. Lækker og ren pige, men XL pik kan man absolut ikke kalde “den”

jeg havde heller ikke den bedste kemi - måske næste gang ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...