Gæst Skrevet 19. December, 2013 Hey alle sammen. Først vil jeg huske at ønske jer ALLE en glædelig jul og super godt nytår. Jeg vil sige tak til alle jer gæster, som har været en del af mit og pigekollektivet besøgende i år smiler.. Tak for rigtig mange gode oplevelser og hyggestunder af alle slags. Tak fra mig til alle de herfra, der troligt og med varme besøger mig igen og igen. Jeg er taknemlig og glad for i er medvirkende til, at jobbet er rart og jeres venlighed gør mig glad. Til alle andre herinde, tak for gode debatter, chat, søde og dejlige privat beskeder, og jeres venlighed over for mig og pigekollektivet. Ønsker jer alle alt godt i det nye år og fremover. Mange glade og varme juleknus fra mig til jer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 19. December, 2013 Tak og i lige måde Line, du er altid positiv og bidrager med god karma på EG og på chatten. Måske ses vi i virkeligheden i det nye år, hvem ved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. December, 2013 Tak og i lige måde Line, du er altid positiv og bidrager med god karma på EG og på chatten. Måske ses vi i virkeligheden i det nye år, hvem ved tak søde nille smiler og kan jo kun sige ilm... Ja det da ikke utænkeligt hihi, jeg kommer over engang i jan/ februar til jer kbh'er, så vi skulle jo nok kunne finde på noget sf... Varmt juleknus til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 20. December, 2013 Line - En meget sjælden gudinde i besiddelse af både næstekærlighed, ærlighed, empati og godt humør..... Og så ydermere udstyret med en fandens smækkerlækker krop, et par skønne, frække øjne og en uovertruffen appetit på erotikkens glæder! Du får helt sikkert min stemme som årets Eroguide nissepige, Line! Hav nu en dejlig jul & et forrygende godt nytår! Måske vi skulle fejre sidstnævnte med et ordentligt knald? Knus fra Sidespringeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. December, 2013 Line - En meget sjælden gudinde i besiddelse af både næstekærlighed, ærlighed, empati og godt humør..... Og så ydermere udstyret med en fandens smækkerlækker krop, et par skønne, frække øjne og en uovertruffen appetit på erotikkens glæder!Du får helt sikkert min stemme som årets Eroguide nissepige, Line! Hav nu en dejlig jul & et forrygende godt nytår! Måske vi skulle fejre sidstnævnte med et ordentligt knald? Uha alle de søde ord, takker og ja det synes jeg HELT klart vi skal, du velkommen sf... Vi skal jo alle have det godt ikk og det koster ingenting at været et godt menneske og behandle folk ordentligt, så ja i får sgu lige et julekys mere fra mig smiler... Ses frække digKnus fra Sidespringeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cityfan 17 Skrevet 20. December, 2013 tak søde nille smiler og kan jo kun sige ilm... Ja det da ikke utænkeligt hihi, jeg kommer over engang i jan/ februar til jer kbh'er, så vi skulle jo nok kunne finde på noget sf... Varmt juleknus til dig. Hej Line! Det ville være dejligt, hvis du kom over til os Københavnere, så jeg kunne komme til at opleve dig også. Knus Cityfan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. December, 2013 Hej Line! Det ville være dejligt, hvis du kom over til os Københavnere, så jeg kunne komme til at opleve dig også. Knus Cityfan Hey cityfan. Jamen det ville jeg da mægtig gerne, i er jo mange søde mænd derovre jeg ikke har haft fornøjelsen af endnu hihi... Så det må være planen for det nye år sf. Mange juleknus til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 20. December, 2013 Hey cityfan. Jamen det ville jeg da mægtig gerne, i er jo mange søde mænd derovre jeg ikke har haft fornøjelsen af endnu hihi... Så det må være planen for det nye år sf. Mange juleknus til dig Det skal så være et ophold af de længere.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. December, 2013 Det skal så være et ophold af de længere.... det jo heller ikke noget problem... Smiler. Juleknus til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 20. December, 2013 det jo heller ikke noget problem... Smiler. Juleknus til dig Og i lige måde. Når nu det står sort på hvidt, så kan du ikke løbe fra det ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg