Hop til indhold

Recommended Posts

Så lykkedes det endelig at sætte en aftale i stand med en smuk ung pige Der er en del søde og velanmeldte piger i København, men en del af dem kræver Euro og selvom jeg forstår dem så bliver det lidt bøvlet for mig. Andre kræver at man bestiller i god tid -igen det kan jeg sagtens forstå, men for mig fungerer det ikke så godt, enten kommer der noget uforudset op eller også viser det sig at jeg ikke er så tændt når jeg har aftalen som da jeg lavede den...  Derfor var jeg glad da det lykkedes at sætte en aftale i stand med Tiara til formiddag med ret kort varsel. Hun var let at kommunikere med og der var ikke nogen gimmicks i forhold til adresse eller at blive lukket ind, det er en god start.

Hun holder til i det nye SV, meget fin lejlighed som er let at komme til og rimelig diskret, så langt så godt. Jeg kom ind og så den smukke unge kvinde, for mig er det første møde make or break, ser hun ud som man havde forventet? bedre? værre? har hun det der gør man at man har lyst til at blive? -det havde hun! Tiara er en høj pige, måske endda lidt højere end angivet i annoncen (175 cm) og med lave stiletter var hun lidt højere end mig, men det gør mig intet. Hun var iklædt en enkel sort kjole og ingen makeup, hun ser dejlig ud, køn og sød med et smil der aldrig er langt fra læberne og med en smule makeup vil hun være en decideret stunner, men fint nok for mig at hun var naturlig. Alder og mål i annoncen stemmer god, hun skriver at hun er 25 år gammel, havde hun skrevet 21-23 havde jeg heller ikke  haft nogen problemer med at tro på det, smuk og naturlig pige i starten af tyverne.

Der blev afregnet og afvasket så kom jeg nøgen ind mens hun sad på sengen med kjolen på -den var ny, men fint med mig. Jeg kom ned på sengen og hun ovenpå og vi gik i gang med at kysse, dejlige dybe og sensuelle kys og jeg fik langsomt lirket tøjet af hende, mens hun legede stille og roligt med mine ædlere dele. Da vi begge var nøgne kunne jeg nyde hendes krop -helt naturlig, velskabt uden tusser, silicone eller piercinger, lækkert! hun gik over til fransk mens jeg nu udforskede hendes ædlere dele, det var frækt at se min pik glide ind og ud mellem hendes bløde læber og det lovede godt for det videre forløb.

Hun satte sig op og vi havde en ret intens ridetur, hun gav sig hen og nød det uden at det var overdrevet, men hendes kropssprog og ansigtsfarve røbede at hun kunne lide det og det er nu altid rart. Vi fik skiftet stilling og igen var hun ret intens, men på en blid måde, hvis det giver mening, absolut GFE or ikke PFE og det var lige som jeg ønskede det. På et tidspunkt måtte jeg holde lidt igen for ikke at komme for hurtigt og hun var helt med på den, det gjorde så at jeg ikke kunne komme inde i hende som planlagt, det sker ofte for mig og er et tradeoff jeg har det fint med, når pigen så vil hjælpe mig færdig med mund eller hånd. i dette tilfælde tog hun hånden til hjælp og med lidt instruktioner gjorde hun det godt og vi havde fræk øjenkontakt til det sidste, hvilket tænder mig ret meget. Jeg kom med et brag og i med det samme var hun sød og hjælpsom med aftørring og jeg fik igen en hurtig skyller, jeg ville nu gerne have set hende nøgen i længere tid, men man kan ikke få det hele. Det blev til lidt småkysseri før jeg gik og hun så at jeg ikke havde fået gylpen helt knappet og hjalp mig med at kunne komme anstændigt ud i gadebilledet igen :D

Det blev til lidt smalltalk, men ikke det helt store, hendes engelsk er fint nok, men ikke mere end det, men hun gjorde meget for at gøre mig glad og var indlevende og i det hele taget rigtig sød, udover at være lækker og sexet, så ingen klager herfra. Jeg nød i den grad at være sammen med hende og bliver tændt igen når jeg genkalder mig oplevelsen og skriver den ned. Det positive fremgår af ovenstående anmeldelse, som jeg fik tilladelse af Tiara til at skrive, det negative? hmmm, jooo, altså...for nu at sige det som det er, så ville jeg være et uopdragent, entitled skarn, hvis jeg skulle sige noget negativt. Tak til jer der har bidraget med anmeldelser af Tiara og andre søde piger så man har noget at gå efter, og tak til jer der har trukket nitter og været ærlige nok til at fortælle om det så man har noget at gå udenom ;)

 

Ærbødigst, DrMabuse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildsvinet skrev, for 2 timer siden:

øv nu er hun ikke aktiv på linket - gone eller andre muligheder?

Hun har nok fået fyldt kalenderen med bookinger, og i stedet for at blive spammet med efterspørgsler hun ikke kan leve op til, så er det bedre at inaktivere annoncen. 

Eller også er det slut for denne gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...