Mads016 26 Skrevet 29. Maj, 2023 Hej folkens, Jeg elsker store kvinder med former og store bryster og leder efter piger der tager imod i mere private omgivelser. Nu har jeg fundet 'Anne' på Annonceligt som beskriver sig selv som BBW og holder til i Humlebæk. Hun er meget privat og deler ikke billeder på hverken hendes profil eller via mail. https://annoncelight.dk/showad/289511 Inden jeg kontakter hende vil jeg lige høre jer gode mennesker om I har nogle erfaringer med hende eller kender andre skønne buttede piger i Nordsjælland. Dbh M. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
( o Y o ) + XXL 49 Skrevet 31. Maj, 2023 i 2020 var hun så 34! Tror jeg venter et par år til hun er under 30 år.... Hvordan hun ellers er aner jeg ikke, men glæder mig til at hører din anmeldelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mads016 26 Skrevet 1. Juni, 2023 ( o Y o ) + XXL skrev, for 18 timer siden: i 2020 var hun så 34! Tror jeg venter et par år til hun er under 30 år.... Hvordan hun ellers er aner jeg ikke, men glæder mig til at hører din anmeldelse Skrev til hende for 5 dage siden på email og igen for 3 dage siden. Super pæn og ordentlig besked, men hørte ikke fra hende. Hvis sex foregår med samme langsommelighed og mangel på passion, tror jeg det bliver uden mig. Jeg sætter jagten ind på noget andet frækt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg