Hop til indhold
Latebloomer

Søger lille naturlig, nærværende og medlevende kvinde i Aarhus-området

Recommended Posts

Jeg søger medlevende gfe oplevelse med lille naturlig kvinde, som er nærværende og virker til at kunne lide både at tilfredstille og blive tilfredsstillet - i Aarhus C eller nordlige ende af Aarhus.

Ikke-ryger og ikke for megen makeup.

Max 1200 kr. for 45 minutter med det hele. Gerne god til en sensuel massage og b2b og med mulighed for en af de ting alene.

Under 170 cm og 55 kg. Naturlige eller kun lidt hjulpne bryster - A+, B eller C. Under 45 år.

Skal kunne kommunikere det mest basale på engelsk eller dansk.

Hun må meget gerne være åben for tungekys og oral til hende.

Jeg tidligere haft nogle gode oplevelser med visse thai-kvinder, en enkelt dansk samt en afro GP. Men jeg er først lige kommet tilbage her i Aarhus, så ved ikke hvem der vil passe til mig nu.  Etnicitet og race er ikke afgørende. Det vigtigste er imødekommenhed, venlighed og at hun er kærligt nærværende og medlevende i akten samt at hun giver det tid og ikke har travlt med at få det overstået.

Hvem kan anbefales for tiden?

Redigeret af Latebloomer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forbereder mig omhyggeligt for at øge muligheden for succes. Særligt fordi mit budget er relativt begrænset...

Har kig på nogle thaier, Mona narak (Jordbrovej 23), Apple (som har været på Dr. Magrethes Vej) og Nong fra Jailak (Lucernevej). Er der en af dem I vil sige særligt lever op til mine præferencer?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...