Hop til indhold
GIANT COCK

Melanie22 - Odense

Recommended Posts

GIANT COCK skrev, for 6 timer siden:

Synes bestemt jeg har set denne annoncetekst før..

Jeg har ikke haft kontakt, og får det nok heller ikke, så jeg har intet at basere dette på.

Jeg syntes også det virker bekendt, dog leder det mine tanker hen på hedengangne "Kim K" ikke at det er hende på billederne, men der er noget ved ordlyden teksten der lyder bekendt. Jeg syntes dog at annoncen lyder liiidt for god. Men som sagt, jeg snakker som jeg har forstand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ild i piben skrev, for 7 timer siden:

Jeg syntes også det virker bekendt, dog leder det mine tanker hen på hedengangne "Kim K"

Jeps, jeg tænkte med det samme Kim K, Celinaaa etc..etc.:lol:.......altid et overflødighedshorn af ydelser hun ikke på nogen måde lever op til.....nu har hun sjovt nok også slettet annoncen...igen..igen..igen:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flere ord og lignende sætninger ja: hvorfor ringer du ikke. Stemmen kan du vel kende? 
 

Veninde….?

Falske fotos (derfor kan det godt være en god oplevelse men en dansker, der beskytter sig selv). 
 

Lille mås lyder dog ikke som Kim K

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det ligner Kim K' s annonce 

Jeg har i øvrigt, helt tilfældigt, set Kim K i toget for mere end 1 år siden og det var hende 100%, ingen tvivl, da jeg kiggede på billederne på hendes annonce.

Ikke en pige, jeg vil besøge, synes ikke, hun er attraktiv nok.

Redigeret af italianovero

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...