Hop til indhold

Få mere for mindre..

Featured Replies

Skrevet

Hvis du går ind på en thai klinik 

Køber 1 time med FP, så får du som regel 45 minutter massage, og 15 minutter sex. 

Men hvis du køber 30 min. Massage til Kr. 300,-

Og 30 min. FP typisk kr. 1000,-

Så, for totalt Kr.1300,- får du både 30 minutter massage og hele 30 minutter sex. 

:D

Skrevet

Ja, eller

gå på en grøn klinik og få en times massage 350/400 kr og så 15 min sex et andet sted for 500/600 kr

så 1 1/4 time alt incl for 850/1.000

(tja, jeg kan godt regne den ud) :D

Skrevet

Køb aldrig en times sex. De færreste kan kneppe i en hel time. Selv 30 minutter er der en del der ikke kan holde til. 

Skrevet
Milner skrev, for 19 minutter siden:

Køber 1 time med FP, så får du som regel 45 minutter massage, og 15 minutter sex. 

Så, for totalt Kr.1300,- får du både 30 minutter massage og hele 30 minutter sex. 

Det er mange der brokker sig, hvis du køber det hver for sig... -og vil have man skal købe fp 1 time til 1.500kr. Jeg deler det aldrig længere -end det ene eller det andet.

Er så flere på fyn, hvor du får 1 time fp til 1.000kr. og massagen er hurtig overstået (15-20minutter) er vældig tilfredsstillende;-)

Skrevet
Milner skrev, 1 time siden:

Det bliver ikke mange steder den vil gå for dig....du vil få at vide de ikke har tid, og du vil højst sandsynligt have svært ved at booke tid igen ;)

Skrevet

ja  - eller samme sted, samme pris. 

Skrevet

Det ville jeg aldrig gøre. Det er vel lovligt :) men du får jo ikke på den måde forspillet med på samme måde og det fremstår også en smule småfedtet :) nogle vil sig her trækker jyden den nok lidt for langt :)) altså ikke at det at være pengebevist er fedtet, men dit forslag ligger altså i den nærige ende af hvad der flyver i min bog. Men du kan jo prøve det og skrive en anmeldelse. 

Skrevet
Jogge skrev, for 1 time siden:

Køb aldrig en times sex. De færreste kan kneppe i en hel time. Selv 30 minutter er der en del der ikke kan holde til. 

Nu kan man lave en hel del flere ting end bare pumpe løs. Ting der højner fornøjelsen.

Skrevet

Det kan teknisk set være muligt at spare nogle hundrede penge. Men det kan sjældent betale sig at gøre. Min oplevelse er at der bliver sparet tilsvarende på servicen.

Skrevet
Plaskeren skrev, for 10 minutter siden:

Nu kan man lave en hel del flere ting end bare pumpe løs. Ting der højner fornøjelsen.

Præcis. Selvom jeg er halvgammel, kan jeg da sagtens dyrke sex i et par timer.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.