Hop til indhold
Guest Golf8

Drenge hende her skal i dælme prøve..

Recommended Posts

Guest Golf8

Aarhus - Knudrisgade xxxx.

Hun er for det første sindsyg sød, venlig, smilende osv.

Er du ren og dufter godt, er hun kælende, kysser dig på halsen mv. nærmeste som en kæreste.

Fik “kun” sex og hun er en vildkat. Sutte dig uden kondom, dog foregår sex med kondom, og vil du gerne ødelægge det hele, så nævner du bare at du vil dyrke sex uden… not

Når du har lavet en aftale kan du gå ind bagfra, så alle ikke kan se du går derned, da det ligger i kælderen på Knudrisgade.

BEMÆRK hvis du nævner MANN CLUB så ved hun du er seriøs og at du “kender” mig

Prøv det og smid en anmeldelse/vurdering op herinde. Er spændt på om andre syntes hun er ligeså fantastik som jeg syntes.

https://annoncelight.dk/showad/350507

Redigeret af Golf8
3.2 Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Golf8 skrev, 1 time siden:

Aarhus - Knudrisgade xxxxxxx

Hun er for det første sindsyg sød, venlig, smilende osv.

Er du ren og dufter godt, er hun kælende, kysser dig på halsen mv. nærmeste som en kæreste.

Fik “kun” sex og hun er en vildkat. Sutte dig uden kondom, dog foregår sex med kondom, og vil du gerne ødelægge det hele, så nævner du bare at du vil dyrke sex uden… not

Når du har lavet en aftale kan du gå ind bagfra, så alle ikke kan se du går derned, da det ligger i kælderen på Knudrisgade.

BEMÆRK hvis du nævner MANN CLUB så ved hun du er seriøs og at du “kender” mig

Prøv det og smid en anmeldelse/vurdering op herinde. Er spændt på om andre syntes hun er ligeså fantastik som jeg syntes.

https://annoncelight.dk/showad/350507

Ja hun ser da dejlig ud....

Men anmeldelsens ægtehed giver jeg ikke en 5-øre for....

Venter til mere troværdige brugere har meldt sig.

Redigeret af Stapler
3.2 Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Golf8

Okay. Hvad er en mere troværdig bruger. Jeg tænker ikke, og tænker heller ikke andre herinde opretter sig med sit rigtige navn og ligger billede på…

Det var dog en mærkelig holdning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
Golf8 skrev, for 17 minutter siden:

Okay. Hvad er en mere troværdig bruger. Jeg tænker ikke, og tænker heller ikke andre herinde opretter sig med sit rigtige navn og ligger billede på…

Det var dog en mærkelig holdning.

Næ, nye brugere med under et dusin indlæg, er der desværre en tildens til kun at være oprettet for at lave falsk reklame for en GP eller værre oprettet for at lokke intetanende i en scam fælde.
Du kan være ægte, men alle fjolserne har ødelagt det for dig inden du kom i ind forummet, når du har rundet et par hundrede indlæg, deltaget aktivt i forum, måske lavet et par anmeldelser, så vil du virke troværdig.


Men velkommen til "ny bruger"
dog bør du fjerne adressen fra dit indlæg, da det er mod reglerne for indlæg
derudover bør du lave en bedre overskrift, ala pigens navn og by
begge ovenstående gode råd/regler står i reglerne for forum, som du med fordel kan læse, da der er flere gode råd/regler du kan bruge, inden du kommer på kant med alle brugere her.

endnu engang velkommen

Redigeret af next

Del dette indlæg


Link til indlæg
Golf8 skrev, for 4 timer siden:

Okay. Hvad er en mere troværdig bruger. Jeg tænker ikke, og tænker heller ikke andre herinde opretter sig med sit rigtige navn og ligger billede på…

Det var dog en mærkelig holdning.

"BEMÆRK hvis du nævner MANN CLUB så ved hun du er seriøs og at du “kender” mig

Prøv det og smid en anmeldelse/vurdering op herinde. Er spændt på om andre syntes hun er ligeså fantastik som jeg syntes.".....

Ved du hvad min ven.....jeg er sgu for gammel i gårde herinde til at du kan narre mig ;)

Lugter langt væk af reklame....

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg
Golf8 skrev, 1 time siden:

Aarhus - Knudrisgxxxxxx

Hun er for det første sindsyg sød, venlig, smilende osv.

Er du ren og dufter godt, er hun kælende, kysser dig på halsen mv. nærmeste som en kæreste.

Fik “kun” sex og hun er en vildkat. Sutte dig uden kondom, dog foregår sex med kondom, og vil du gerne ødelægge det hele, så nævner du bare at du vil dyrke sex uden… not

Når du har lavet en aftale kan du gå ind bagfra, så alle ikke kan se du går derned, da det ligger i kælderen på Knudrisgade.

BEMÆRK hvis du nævner MANN CLUB så ved hun du er seriøs og at du “kender” mig

Prøv det og smid en anmeldelse/vurdering op herinde. Er spændt på om andre syntes hun er ligeså fantastik som jeg syntes.

https://annoncelight.dk/showad/350507

Jeg kan ikke alle reglerne, men mener ikke at man må skrive præcise adresser.

Så for hendes og din skyld så måske lige fjern den.

 

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
rupsaz skrev, for 1 minut siden:

Jeg kan ikke alle reglerne, men mener ikke at man må skrive præcise adresser.

Så for hendes og din skyld så måske lige fjern den.

 

kun hvis pigen selv har nævnt det i sin annonce, kan det være ok at nævne, men det gør sig jo ikke gældende her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Golf8 skrev, for 1 time siden:

BEMÆRK hvis du nævner MANN CLUB så ved hun du er seriøs og at du “kender” mig

Sikke en gang sludder :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Golf8 skrev, for 2 timer siden:

BEMÆRK hvis du nævner MANN CLUB så ved hun du er seriøs og at du “kender” mig

MANN CLUB? 

Hvad er det for noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg
next skrev, for 1 time siden:

Næ, nye brugere med under et dusin indlæg, er der desværre en tildens til kun at være oprettet for at lave falsk reklame for en GP eller værre oprettet for at lokke intetanende i en scam fælde.

Ikke nok med det, men jeg studsede over bemærkningen i anmeldelsen om, at "vil du gerne ødelægge det hele, så nævner du bare at du vil dyrke sex uden… not", hvilket for mig lyder meget lidt som noget, en anmelder ville skrive, og rigtig meget som noget, pigen selv ville skrive :lol::lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Golf8
niskanen skrev, 1 time siden:

MANN CLUB? 

Hvad er det for noget?

Oprindeligt en Tysk klub som var inde og vende i DK i nogle år. Vi er nogle stykker som stadig holder ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Golf8
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

"BEMÆRK hvis du nævner MANN CLUB så ved hun du er seriøs og at du “kender” mig

Prøv det og smid en anmeldelse/vurdering op herinde. Er spændt på om andre syntes hun er ligeså fantastik som jeg syntes.".....

Ved du hvad min ven.....jeg er sgu for gammel i gårde herinde til at du kan narre mig ;)

Lugter langt væk af reklame....

Ærgerligt du/nogle syntes det, for det er det overhovedet ikke, og igen øv det du går glip af.

Hun er mega sød og grunden til jeg bla. Nævner det med UDEN var at vi havde en rigtig god dialog, hvor hun selv nævner at mange spurgte til det (forstår jeg iøvrigt slet ikke) og mange nærmeste blev sure når de fik et nej.

Redigeret af Golf8

Del dette indlæg


Link til indlæg
Golf8 skrev, for 14 minutter siden:

Oprindeligt en Tysk klub som var inde og vende i DK i nogle år. Vi er nogle stykker som stadig holder ved.

fejl

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Keeper
Big3lover skrev, for 4 timer siden:

 

Ved du hvad min ven.....jeg er sgu for gammel i gårde herinde til at du kan narre mig ;)

Lugter langt væk af reklame....

Godt du har alderen med dig. Så kender du vel også reglerne herinde inden du poster dit postulat?, så ved du vel at der en rapporter funktion. Den skal bruges inden du skriver hvad du MENER næste gang i en anmeldelse. 

Tilbage til anmeldelse af Nutty

Keeper

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keeper skrev, for 14 timer siden:

Godt du har alderen med dig. Så kender du vel også reglerne herinde inden du poster dit postulat?, så ved du vel at der en rapporter funktion. Den skal bruges inden du skriver hvad du MENER næste gang i en anmeldelse. 

Tilbage til anmeldelse af Nutty

Keeper

Modtaget!

Sorry det havde jeg sgu glemt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige kommet hjem efter et besøg hos hende. 
Adressen er ikke Knudrisgade som angivet tidligere, men en sidegade. 
Ankommet vel til en meget meget varm lejlighed. Tror der var 30 derinde…men solen stod jo også lige på. 
Hun er sød og smilende med en ung kvinde af få ord. Hun er ekstrem tynd og det er lige tynd nok til min smag. Din kunstige ikke særligt veludførte bryster passer slet ikke til kroppen. Implantaterne sidder ikke helt ret og det virker noget komisk.

Havde aftalt 45 min med fuld pakke. 
Massagen var ikke noget at råbe hurra af. Meget blid og massager af olie.  Varmen påvirkede mig åbenbart så der måtte lige lidt arbejde til med at blive stiv. 
En ok 69ˋer hvor hendes lille røv, helt forsvandt i mine hænder. På med gummi og hun fik den i forskellige stillinger, afsluttende med en ridetur, hvor brysternes skævhed igen kom til skue. 
Vådserviet, ingen tilbud om noget drikkeligt og farvel. 
 

Kommer ikke igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sexes
Livsnyder69 skrev, for 42 minutter siden:

 

 

Livsnyder69 skrev, for 42 minutter siden:

Er lige kommet hjem efter et besøg hos hende. 
Adressen er ikke Knudrisgade som angivet tidligere, men en sidegade. 
Ankommet vel til en meget meget varm lejlighed. Tror der var 30 derinde…men solen stod jo også lige på. 
Hun er sød og smilende med en ung kvinde af få ord. Hun er ekstrem tynd og det er lige tynd nok til min smag. Din kunstige ikke særligt veludførte bryster passer slet ikke til kroppen. Implantaterne sidder ikke helt ret og det virker noget komisk.

Havde aftalt 45 min med fuld pakke. 
Massagen var ikke noget at råbe hurra af. Meget blid og massager af olie.  Varmen påvirkede mig åbenbart så der måtte lige lidt arbejde til med at blive stiv. 
En ok 69ˋer hvor hendes lille røv, helt forsvandt i mine hænder. På med gummi og hun fik den i forskellige stillinger, afsluttende med en ridetur, hvor brysternes skævhed igen kom til skue. 
Vådserviet, ingen tilbud om noget drikkeligt og farvel. 
 

Kommer ikke igen. 

Vil du sige de 29år passer? Kun godt tænke mig at prøve hende, bare uden massage. Har været en del gange på Knudrisgade, og det hvis på tide at besøge en ny pige. Hvad med lyset? Var det muligt ordentligt at se hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexes skrev, for 27 minutter siden:

 

Vil du sige de 29år passer? Kun godt tænke mig at prøve hende, bare uden massage. Har været en del gange på Knudrisgade, og det hvis på tide at besøge en ny pige. Hvad med lyset? Var det muligt ordentligt at se hende.

De 29 passer ok. 
Der var ok lys. Sengen bankede mod væggen når det blev gået til den så nabo/underbo må være vidende om hvad der foregår…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sexes
Livsnyder69 skrev, for 2 minutter siden:

De 29 passer ok. 
Der var ok lys. Sengen bankede mod væggen når det blev gået til den så nabo/underbo må være vidende om hvad der foregår…

Tak, nu knepper jeg ikke så hårdt mere, så tænker det går det med sengen, tager nok et smut forbi snart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Golf8
Livsnyder69 skrev, den 1.6.2023 at 21:26:

Er lige kommet hjem efter et besøg hos hende. 
Adressen er ikke Knudrisgade som angivet tidligere, men en sidegade. 
Ankommet vel til en meget meget varm lejlighed. Tror der var 30 derinde…men solen stod jo også lige på. 
Hun er sød og smilende med en ung kvinde af få ord. Hun er ekstrem tynd og det er lige tynd nok til min smag. Din kunstige ikke særligt veludførte bryster passer slet ikke til kroppen. Implantaterne sidder ikke helt ret og det virker noget komisk.

Havde aftalt 45 min med fuld pakke. 
Massagen var ikke noget at råbe hurra af. Meget blid og massager af olie.  Varmen påvirkede mig åbenbart så der måtte lige lidt arbejde til med at blive stiv. 
En ok 69ˋer hvor hendes lille røv, helt forsvandt i mine hænder. På med gummi og hun fik den i forskellige stillinger, afsluttende med en ridetur, hvor brysternes skævhed igen kom til skue. 
Vådserviet, ingen tilbud om noget drikkeligt og farvel. 
 

Kommer ikke igen. 

Så er det IKKE den samme. Det her er i Knudrisgade/kælderen !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Golf8 skrev, for 20 timer siden:

Så er det IKKE den samme. Det her er i Knudrisgade/kælderen !

Jo det er den samme… jeg kontaktede hende på samme nummer. Hun må være flytter over på den anden side af gaden for nu er hun på en etage 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lidt forvirret. Hvis det passer med den adresse @Golf8 nævner, så var jeg hos en thai-kvinde der for ca en månedsti siden. Og det var som beskrevet, supergodt! Ikke en tynd og stille pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi hende for en uge siden, super sød og rar at snakke med. Det som @Livsnyder69 nævner, det var bestemt ikke nogen kælder jeg var nede i, det var en flot lejelighed i Knudrisgade. Ved ikke om hun har opgraderet. Men ja, der er en grund til hun holder sig på brysterne på alle billederne, implantaterne sidder ikke lige i skabet, men billederne er rimelig retvisende.

Jeg havde en time med hende, som var super fed, startede med noget massage, har haft bedre, det var meget blid massage. Hvor hun bevægede sig over i et blow uden og slikkede omkring, det var mega frækt. Som gik videre til sex i forskellige positioner, det var også på en varm dag, men jeg blev dog tilbudt noget at drikke.

Kan se jeg havde en anden oplevelse, jeg kunne bestemt godt finde på at tage derhen igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på besøg der i fredags og det var den adresse som Golf8 skriver.

Golf8 lyver ikke og efter min tid var gået, spurgte jeg hende om "Mann Club" og hun grinte mens hun

fortalt at den kendte hun godt.

Hun er en smuk lille thaipige, super flotte silicone bryster og en rigtig spænstig numse. Hun giver en godt bj uden

kondom, men virker lidt berøringsangst. Fik hende dog vente til en 69, hvor jeg kunne nyde hendes skønne stramme fisse.

syntes hun lidt for hurtigt gik videre til sex, da jeg gerne ville havde rørt og slikket hende noget mere. Hun satte kondom på

og red mig i længere tid. Tilsidst kom ve begge to, eller det virkede som om hun kom og hende fisse blev endnu strammere og

fik mig til at komme også. Sluttede det med en godt gang massage, hvor det ikke blev sparet på olien.

Kan kun anbefale hende og jeg komme ihvertfald igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...