Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Thai massage,

Du har ikke fået mange svar. 

Hvilken type par massage ønsker du? Helt uskyldig grøn massage eller skal der være lidt action både hos dig og tænker din kæreste.

hvilken del af Sjælland ?
Du kan få par massage hos Amazing Thai massage i Frederikssund , Ros torv i Roskilde, Massage biksen i Rødovre centret (tror der er 2) og mange andre.

Oplevelsen afhænger lidt af hvad du ønsker og hvor i landet du er

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Min kone og jeg har tidligere fået parmassage på Fyn - nogen gange i samme andre i hvert vores rum. Startende med olie massage men gradvis mere og mere pirrende for os begge.

Min kone slutter som regel med en orgasme og jeg får HJ eller BJ.

Vi får også begge B2B.

2 kvindelige nøgne massører.

Vi skal til København, så Københavns området eller omegn. Vi kører gerne for det helt rigtige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den rejsende skrev, for 14 timer siden:

Hej Thai massage,

Du har ikke fået mange svar. 

Hvilken type par massage ønsker du? .....

Min kone og jeg har en del erfaring med Amazing i Fr.sund og Rødovre centrum. Du skal nok ikke forvente for meget når I bare kommer ind fra gaden, men når man er stamkunde, så kan massagen blive ganske dejlig. Hos Amazing kan du "bare" bestille Tantra (det koster), men her er det 110% nødvendigt at du får det snakket igennem med din kone INDEN i kommer derhen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...