Guest Bommer Skrevet 29. Maj, 2023 Hej. Nogle der har besøgt Anja og kan berette om hun er et besøg værd? Hun skriver hun har været her før, men jeg synes ikke at jeg kan finde nogen anmeldelser. https://annoncelight.dk/showad/258876 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bommer Skrevet 31. Maj, 2023 Bommer skrev, den 29.5.2023 at 10:49: Hej. Nogle der har besøgt Anja og kan berette om hun er et besøg værd? Hun skriver hun har været her før, men jeg synes ikke at jeg kan finde nogen anmeldelser. https://annoncelight.dk/showad/258876 Slet ingen der har været der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 380 Skrevet 31. Maj, 2023 Bommer skrev, for 2 timer siden: Slet ingen der har været der? Nej, kør lige forbi og smid en anmeldelse. Hvis ik det er hende, kan du blot dreje om på hælen i døren og gå igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bommer Skrevet 31. Maj, 2023 exostar skrev, for 7 timer siden: Nej, kør lige forbi og smid en anmeldelse. Hvis ik det er hende, kan du blot dreje om på hælen i døren og gå igen Nu kan hun jo se nok så godt ud, men stadig give en dårlig og uinspireret oplevelse og når man ikke har så mange penge at rutte med vil man jo gerne sikre sig ikke at købe nitten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 380 Skrevet 31. Maj, 2023 Bommer skrev, for 2 timer siden: Nu kan hun jo se nok så godt ud, men stadig give en dårlig og uinspireret oplevelse og når man ikke har så mange penge at rutte med vil man jo gerne sikre sig ikke at købe nitten. It takes one - to know one.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lert 12 Skrevet 1. Juni, 2023 Hun er ikke 26. Godt nok ser thailander yngre ud, men man kan tydelig se det når man besøger hende. Har været afsted for lang tid siden og er aldrig vendt tilbage igen. Ganske pænt ansigt, ok petite krop, men ingen rigtig wow oplevelse. Så hvis man vil lette trykket her og nu så er hun vel et knald værd, men det så også det. Hvis jeg husker ret, så er hun den anden pige som befinder sig der, hvor Ava holder til i Vejle. Synes jeg så hende ved ankomst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg