Hop til indhold
Strandløven

FKK første besøg

Recommended Posts

Efter mange overvejelser blev det min tur til et første besøg i en FKK klub da jeg nu alligevel skulle til Düsseldorf, Tyskland.

Som tiden nærmede sig og efter at have læst mange indlæg på Euroguide igennem om hvad FKK er,
hvordan finder jeg en klub osv. blev min konklusion, at der er mange gamle blogindlæg som dels kan indholde relevant information og alligevel ikke.

Jeg brugte https://www.fkk24.de/fkk-saunaclubs til at udfinde en egnet klub.
Fantastisk website når man skal finde en egnet klub. Du finder et kort med en FKK oversigt
på ca. 130 klubber fordelt over hele Tyskland, Østrig og Schweitz.
Et klik på kortet bringer dig til en side med mere info om klubben og link til klubbens
website.
Klik rundt derinde det er en guldmine af info.

Valget faldt på Acapulco Gold i Ratingen,
Kunne godt have valgt Magnum eller Livingroom, som netop er genåbnet.
Alle ligger omkring 15 km fra centrum af Düsseldorf.

Besøget er foretaget søndag den 21. maj 2023 fra 20:00 til lidt over midnat.

Ved ankomst betalte jeg Euro 30 for indgang, fik et håndklæde og en badekåbe.
Fik også en hurtig rundvisning af en letpåklædt pige med det herligste brøster.
Hun oplyste mig bl.a. om, at man selv skal rette henvendelse til en pige hvis man var interesseret i at tale og evt.
være sammen med vedkommende.
Efter omklædningen forsøgte jeg at finde min rundviser men hun var desværre forsvundet. Jeg fandt hende ikke igen desværre.

I omklædningen talte jeg med en anden mandlig besøgende som oplyste priserne for 30 min lå på
40-50 Euro.

I barområdet og rygeområdet var der omkring 50 mandlige gæster overvejende af anden etnisk herkomst.
Der var ca. 20 piger overvejende rumænske piger.
Brugte en 1/2 times tid til at sondere terrænet. Mange søde piger umiddelbart ingen 10'er.
Fandt dog en 8'er. Planen var en trekant med lidt pigesex først og når jeg ligesom syntes
tiden er inde deltager jeg naturligvis på alle mulige skønne måder.
Hun fortalte det var svært at finde lesbiske piger på klubben. Vi fandt dog en pige som
gerne ville deltage i en trekant og aftalte en pris på Euro 100 pr. pige.
Vupit var vi i en suite med god plads til tre. Prisen taget i betragtning var jeg tilfreds med det sex der nu blev leveret.

Efter et bad tilbage til barområdet, hvor jeg blev svalet lidt ned igen inden jeg fandt en ny pige (Eruo 50) som så interessant ud.
Same procedure og tilbage i baren efter 30 min. Det gik lidt stærkt syntes jeg, men fedt at ligge med en ung kvindekrop
som stønner herligt når man slikker hendes brøsterne hehehe.

Tilbage i baren fandt jeg sammen med den første af pigerne jeg var sammen med og vi blev enige om yderligere en hyrdetime til Euro 100.
Der blev rullet en del rundt til min store fornøjelse med en happy ending.
Vi nåede også at tale lidt og hun fortalte hun normalt havde 12 timers vagter og arbejde som sexarbejder 2-3 måneder ad gangen.
Husker ikke hvornår hun så kom tilbage for at arbejde igen. Overbevist om hun arbejder i 3 perioder om året.

Anyway, aftenens udgift blev Euro 350 til de skønne piger. God pris for en trekant og 2 x dejlige unge piger.

Har man ikke penge nok med findes der en ATM maskine i klubben. ATM er dyrt det checkede jeg umiddelbart inden besøget
og kursen lå næsten DKK 1,50 over kursen hos Forex.

Mine udfordringer inden besøget var

1. Hvordan og hvornår betaler man.
Svar: kontant efter samvær.
2. Hvordan får man kontakt med en pige.
Svar: Ved at smile til hende. Blinke med øjnene. Vinke hende over eller nikke hende over med hovedet.

Skal du afsted så er mine råd:

Brug https://www.fkk24.de/fkk-saunaclubs til planlægning af dit besøg.
Brug ikke tid på blogindlæg som er ældre en 2 år.
Skal du kun på et besøg så ta en taxa evt. fra nærmeste togstation. (Selv havde jeg lejet en bil).
Betaling foregår i Euro så husk kontanter.
Det er min fornemmelse Magnum og LivingRoom ligger et niveau over Acapulco Gold, så der ligger jeg mine Euros næste gang.

 

Skal absolut på klub igen næste gang jeg er i Tyskland, Østrig eller Schweitz.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super indlæg - er selv på udkig efter en klub til efter sommerferien.

gerne en med stort udvalg - så man både kan prøve dem med meget store bryster, ansl og en sprød ung pige .

går efter at få alle 3 ting prøvet. Har været afsted nogle gange og det sgu sjovt.

fortsat god jagt og tak for linket 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor tænker du at tage hen? Hvilke har du besøgt? Del gerne erfaringer. Behøver ikke være så omfattende blot et par linjer om hvad der var godt og knapt så godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nice review! I will be planning a trip to Aca Gold later this year. I am trying to build some experience across several clubs in order to find my favourite.

To contribute, I have so far visited Artemis in Berlin, Mainhattan in Frankfurt and Sharks in Darmstadt (just south of Frankfurt). Here are my own personal opinions about these clubs.

 

Mainhattan

Medium-sized club with nice and good facilities. Good small garden with (cold) pool. About 15-20 ladies in daytime, increasing to 40-50 in the evenings. Ladies are very pretty for the most part. Age range from low 20's to high 30's. Most will be between 25 and 35. Most ladies are from romania. Variety, especially ethnic variety, is quite small. Most ladies are slim, tanned and either black hair or bleached blonde. Of course there ar exceptions.
Weekdays can be a bit slower (except for Wednesdays which are Sauna Infusion days), but Friday night the party atmosphere increased. For me that's not so good as I prefer the relaxed atmosphere. Daytime and early evening, the club is perfect and very nice relaxing atmosphere. For sauna enthusiasts, there are two normal saunas and one steam sauna. Price range: 30 min basic suck and fuck with condom should cost 50€. If you want to lick or kiss that's gonna increase it to 100€. Not sure if blowjob without would be included.

Food is good and there's self-service on water and soft-drinks, which I really appreciate.

This club is my favorite together with Artemis, mainly because of good facilities, pretty girls and nice atmosphere.

 

Artemis

Large club with great facilities. Indoor and outdoor pool, various saunas and also a hamam room (which I think costs extra).

Entry is quite expensive at 90€, and girls' basic price is 70€ which for me included also licking. Kissing is 20 extra.

I have only been there weekdays from afternoon until about midnight. About 40 ladies present, and the variation (especially ethnic variety) is higher than at the other clubs. I met germans, brazilian (?), russian. In general, the girls seem a bit older than at the other clubs, but not by far and there are of course also younger ladies available.

Facilities ar top notch, they even have a small gym. In the relax section there's also a bar and you can sit there quite undisturbed and reload between sessions.

Food was ok, but lacked in variety and there's no self-service on softdrinks.

This is also a favorite club, mainly due to variety in lineup and top notch facilities.

 

Sharks

Very large club with large garden. However I don't like the layout so much as there's basically just one large room to hang out in. There is an area upstairs with jaccuzzis and some lounge chairs andbother seating opportunities. This is sort of the relax area, however girls frequently come to approach you when resting.

Girls are on average very pretty and decent variety in age and appearance. Overall younger lineup than at Artemis. However the vast majority of ladies are Romanian. In weekends youncan apparently expect 100+ girls in attendance. Daytime maybe around 40-50.

Standard price is 100€ for 30 min, which usually can include blowjob without condom and licking. Kissing may or may not be extra.

Food is plentiful and quite varied. They also have a dessert cabinet in the afternoon which is pretty nice. No self-service for soft drinks, you have to queue at the only bar which is notoriously slow.

Of the three clubs I visited, this is my least preferred. Mainly due to the club layout and the fact there's no good place to relax without getting approached. Also, even though there's a lot of girls, the (ethnic) variety is quite low.

 

Conclusion

I hope my ramblings can be of use. Overall I think it's down to personal preferences which club you'd prefer, and also what day/time to visit. Daytime tend to be more relaxed, but also less women, however I have always been able to find good girls around the clock. In the evenings, it tends to also be a lot more men so there is more competition for rooming with the top girls.

On my list to try in the near future is The Luxor and Sakura in Stuttgart, then also Aca Gold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karsteng skrev, den 4.6.2023 at 20:04:

Er det riktig at Dolce Vita fortsatt er lukket?

:)

En hurtig søgning via Google fortæller Dolce Vita er i live men deres website har et ugyldigt certifikat. Derfor kan det se ud som om det ikke eksisterer, da du får vist en hvid side uden indhold.

Til gengæld kan du finde Dolce Vita på Instagram og her kan du se de holder åbent.

Ser ud til at være et spændende sted. Tak for tippet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svenskermanden skrev, den 30.5.2023 at 10:11:

Nice review! I will be planning a trip to Aca Gold later this year. I am trying to build some experience across several clubs in order to find my favourite.

To contribute, I have so far visited Artemis in Berlin, Mainhattan in Frankfurt and Sharks in Darmstadt (just south of Frankfurt). Here are my own personal opinions about these clubs.

------------------Due to space I have cut the below text. See original post above------------------

Thanks a lot to @Svenskermanden for a great review.

To Everyone reading this....keep this thread up to date by posting your newst german FKK experinces here.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Strandløven skrev, for 12 timer siden:

En hurtig søgning via Google fortæller Dolce Vita er i live men deres website har et ugyldigt certifikat. Derfor kan det se ud som om det ikke eksisterer, da du får vist en hvid side uden indhold.

Til gengæld kan du finde Dolce Vita på Instagram og her kan du se de holder åbent.

Ser ud til at være et spændende sted. Tak for tippet.

Jeg har information om at der var et meget godt sted. Men på Instagram ser jeg at de har sidste post august '21 - så jeg tvivler fortsat at der er gang i stedet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karsteng skrev, for 10 timer siden:

Jeg har information om at der var et meget godt sted. Men på Instagram ser jeg at de har sidste post august '21 - så jeg tvivler fortsat at der er gang i stedet...

Tja, det kan jeg godt se nu...der er dog et tlf.nr. man kan prøve at ringe på hvis man er på de kanter. Tror nu på de er lukket som du skriver.

Tænker man bør undersøgt  Magnum eller Livingroom, som netop er genåbnet, hvis man er i Düsseldorf.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg bestemt meg for å teste ud tilbudet første weekend i juli - så hvis der er andre her som er i området så pm gerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karsteng skrev, Lige nu:

Nu har jeg bestemt meg for å teste ud tilbudet første weekend i juli - så hvis der er andre her som er i området så pm gerne.

Rigtig god tur. Håber du skriiver lidt om dine oplevelser herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I have been to Artemis in Berlin today 7/6 2023. A few updates.

- Now that the terrace area and pool (decent temperature) is open, I see they have s self-service drinks station for water and soft drinks.

- There's also a jaccuzzi, one sauna and one steam room in the terrace area.

- A lot of really hot girls, but also quite a few not so hot. The average is still very good looking in my opinion.

- Price wise, girls were quite upselling today. I was in a good mood and followed along with adding some owo and b2b massage. But it brought the price from the base 70 for 30 minutes, up to 140 for 30 minutes. I'm sure you can still get ok service for 70, but it'd be covered bj and sex. Maybe licking. I ran into some girls that said no to licking overall.

- Berlin is a cool city. Many options besides Artemis. Many apartment brothels etc. However it would be nice with a competing fkk. Competition is always good, right?

- Lots of Swedish people at the club. I have heard Swedish spoken at all my 4 visits to the club. Havent heard any Danish, I think the Hamburg clubs are more popular for you, as they are closer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svenskermanden skrev, for 22 minutter siden:

- Berlin is a cool city. Many options besides Artemis. Many apartment brothels etc. However it would be nice with a competing fkk. Competition is always good, right?

 

Any tips how to find the apartment brothels..? Thanks :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karsteng skrev, for 21 minutter siden:

Any tips how to find the apartment brothels..? Thanks :D

Some that I know of, but haven't visited myself:

https://www.libertyberlin.com/
 

https://www.salon-prestige-berlin.de/
 

https://ginas-tango-rosa.de/
 

I have also looked at "New Van Kampen", but seems their homepage has been and is down: https://newvankampen.de/

Not sure if New Van Kampen still operate or not.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...