Hop til indhold
hamdengamle

Anais tantra massage i Fredericia?

Recommended Posts

Hej herinde

Jeg har gået og overvejet om jeg skulle prøve at besøge en kvinde som giver en god massage. Jeg tænder meget på tanken om b2b. 

 

Jeg har luret på Anais i Fredericia, da billederne og afstanden passer mig godt!

Jeg kan se at hun linker til en tråd med anmeldelser herinde. Men de er snart 1 år gamle... Er der nogen som har besøgt hende siden og kan berette om det stadig er så godt som skrevet anmeldelserne??

https://annoncelight.dk/showad/341309

 

Jeg håber linket virker!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skrev med hende lige da hun var i DK måske en af de første gange. ( Havde dig ikke lige mulighed for besøg grundet hendes adresse).

Lyder oprigtig som en dejlig kvinde, selvstændig, og på billeder og ifølge andre anmeldelser en virkelig smuk og attraktiv kvinde.

Jeg er simpelthen nødt til at aflægge hende et visit, men alt tyder på, at hun på ingen måde viger fra hendes koncept, som desværre ikke tilbyder mutual touch, så det er i sig selv en udfordring, da det for mig er så naturligt, også at give, fremfor kun at modtage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er noget af det smukkeste og sød og nem at kommunikere med, fantastisk massage og meget sensuelt, klar anbefaling herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå... så fik jeg taget mig sammen og besøgt hende i går.

Jeg kan kun give Lasse1 ret hun er virkelig sød og smuk. Det var super nemt at aftale en tid med hende over telefonen, og fik nemme instruktioner omkring adressen, ikke noget at misforstå, og et meget diskret sted. 

Jeg kan kun sige at min oplevelse var præcis så god som alle de anmeldelser hun selv linker til på hendes annonce.

Området hun befinder sig i, passer mig rigtig godt så jeg tænker bestemt ikke det er sidste gang jeg besøger hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hamdengamle skrev, for 47 minutter siden:

Nå... så fik jeg taget mig sammen og besøgt hende i går.

Jeg kan kun give Lasse1 ret hun er virkelig sød og smuk. Det var super nemt at aftale en tid med hende over telefonen, og fik nemme instruktioner omkring adressen, ikke noget at misforstå, og et meget diskret sted. 

Jeg kan kun sige at min oplevelse var præcis så god som alle de anmeldelser hun selv linker til på hendes annonce.

Området hun befinder sig i, passer mig rigtig godt så jeg tænker bestemt ikke det er sidste gang jeg besøger hende.

 

Er det så på ingen måde tilladt at berøre hende? ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...