Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
  • Author
PoulPik skrev, for 5 minutter siden:

Hun er anmeldt på siden mener jeg bestemt

Synes ikke selv jeg kan fremsøge hende herinde, så håber på en hjælpende hånd

Skrevet

Hun svarer så arrogant, at man mister lysten til et besøg - det er min oplevelse 

Men, Måske hun selv syntes hun har kunder nok, og derfor kan tillade sig at være så flabet og arrogant når man skriver til hende

Skrevet

Jeg har været ved hende og hun er sådanset lækker og sød. Men hun er sgu lidt mærkelig og har et stort temperament. Hun kan fx blive vildt sur hvis man spørger til ting man normalt kan, fx tider en anden dag end den aktuelle. Men hvis man kommer gennem nåleøjet er hun sød og lækker. Og hun smagte og duftede rigtigt fint for neden og havde en flot krop og lejligheden var pæn pg ren. Så jeg synes det er et godt besøg trods hendes lidt iltre temperament. 

Skrevet
PoulPik skrev, for 21 timer siden:

Hun svarer så arrogant, at man mister lysten til et besøg - det er min oplevelse 

Men, Måske hun selv syntes hun har kunder nok, og derfor kan tillade sig at være så flabet og arrogant når man skriver til hende

Prøv at læse annoncen. Setuppet går ud på at DU betaler 800 kr. for at servicere HENDE i 40 min.

Du får så allernådigst lov til at slikke hendes fisse, og hun gør INTET til gengæld. 

Det dér er godt nok den totale ydmygelse af "sexkunden".

Hun skrive fandme....

"Jeg tilbyder ikke:
Samleje, blowjob, pussyslide, finger i numsen el kys."

Og slutter så annoncen med

"Kys Maja"

:lol:

Ellers tak, du. Jeg har stadig en lille smule selvrespekt tilbage. Ikke meget. Men stadig for meget til at indlade mig på det setup. Jøsses mand.

Redigeret af Ebden_jj

Skrevet
Ebden_jj skrev, for 23 timer siden:

Ellers tak, du. Jeg har stadig en lille smule selvrespekt tilbage. Ikke meget. Men stadig for meget til at indlade mig på det setup. Jøsses mand.

Ja for at bruge 40 minutter på at kysse, slikke, røre og nyde en flot og stram 23 årig pige krop. FØJ for satan!
Godt der stadig findes mænd som dig, der kun kan tænke og nyde med 1 hoved. Og super fedt at du lige gider at dømme alle der ikke er præcis som dig, man skal jo helst ikke føle sig inkluderet i dette forum, hvis man ikke er 100% som alle andre i danmark.

TAK!

Skrevet
Max5000 skrev, 1 time siden:

Godt der stadig findes mænd som dig, der kun kan tænke og nyde med 1 hoved. 

Jeg kan sagtens nyde med begge hoveder. Jeg bruger gerne halvdelen af tiden hos en GP på at give massage, kysse, røre og slikke hende. Det nyder jeg 100%. MEN jeg synes fandme det er flabet at tage sig betaling for at andre tilfredsstiller een, og så ikke engang ville give noget tilbage. Det lyder som om hun er en kæmpe narcissist, som tænder på at udnytte svage mænd.

At dømme fra de andre her i tråden som har haft kontakt med hende, så danner det sig ligesom et billedet af en pige som har attitudeproblemer, og ikke rigtig synes at forstå konceptet "arbejde". Det er som regel noget hvor man udfører en ydelse for andre til gengæld for betaling.

Hvis du har det fint med det setup, så slå dig bare løs! Men for mig er det sgu en tand for groft.

Skrevet

@Ebden_jj helt enig med dig. Jeg kan sgu ikke se ideen med at besøge hende. 

Så kan MAX5000 nok sige så meget om at der er forskellige behov, og bevares det er der jo også. 

Men fisse slik UDELUKKENDE og ikke få lov til andet, no way from me.

Pointen er bare, at for mig at gå til prostituerede er det mig der betaler for at blive serviceret og ikke omvendt.

Skrevet
Muggi skrev, den 30.5.2023 at 19:47:

@Ebden_jj helt enig med dig. Jeg kan sgu ikke se ideen med at besøge hende. 

Så kan MAX5000 nok sige så meget om at der er forskellige behov, og bevares det er der jo også. 

Men fisse slik UDELUKKENDE og ikke få lov til andet, no way from me.

Pointen er bare, at for mig at gå til prostituerede er det mig der betaler for at blive serviceret og ikke omvendt.

Du får da en håndtrold.....og så er hun nyvasket :P

"Jeg tilbyder:
oral sex på mig, på min altid barberede og velduftende fisse, slikke mine bryster, berøring på mig og dig, finger og sorte kys til mig, fodfetish, håndjob til dig, og self i de stillinger du har lyst til.
Jeg er i bad før og efter hvert møde."

Skrevet
Ebden_jj skrev, den 30.5.2023 at 19:26:

Jeg kan sagtens nyde med begge hoveder. Jeg bruger gerne halvdelen af tiden hos en GP på at give massage, kysse, røre og slikke hende. Det nyder jeg 100%. MEN jeg synes fandme det er flabet at tage sig betaling for at andre tilfredsstiller een, og så ikke engang ville give noget tilbage. Det lyder som om hun er en kæmpe narcissist, som tænder på at udnytte svage mænd.

At dømme fra de andre her i tråden som har haft kontakt med hende, så danner det sig ligesom et billedet af en pige som har attitudeproblemer, og ikke rigtig synes at forstå konceptet "arbejde". Det er som regel noget hvor man udfører en ydelse for andre til gengæld for betaling.

Hvis du har det fint med det setup, så slå dig bare løs! Men for mig er det sgu en tand for groft.

Ebdenjj

Kan sagtens forstå dit argument.

Må dog lige knytte en kommentar eller to.

Hvis omtalte pige, eksempelvis ønsker at arbejde som sexarbejder, og har fundet sin lille niche, hvor hun med sit tilbud minimere risikoen for kønssygdomme, ( ved godt man sagtens kan blive smittet og få overført smitte ved cunnilingus ).

Tænker ikke det nødvendigvis ( kun ) er "svage" mænd, der kan falde for hendes tilbud.

Personligt holder jeg mig langt væk, dels gør geografien noget, men selvfølgelig blinker der en lampe, når flere omtaler hende, som en person, der ikke helt er i sync. 

Spændene om flere i dette forum har været ude og smage på hende, og vil dele oplevelsen.

Skrevet
Huntman skrev, for 59 minutter siden:

Jeg har stadig til gode at møde kvinden der ka' polere mit skaft bedre end jeg :D

Hun kan betale for privilegiet at træne på mit flûte, eller bytte-bytte købmand: en spiller for en slikketur.. Man er vel lidt 'bizniss' :P

Skrevet
Huntman skrev, for 4 timer siden:

"Jeg tilbyder:
oral sex på mig, på min altid barberede og velduftende fisse, slikke mine bryster, berøring på mig og dig, finger og sorte kys til mig, fodfetish, håndjob til dig, og self i de stillinger du har lyst til.
Jeg er i bad før og efter hvert møde."

For mig er en håndtrold næsten ikke sex. Den skal være helt inde i grotten :P

Skrevet
Muggi skrev, for 3 timer siden:

For mig er en håndtrold næsten ikke sex. Den skal være helt inde i grotten :P

Det her er en disk for hygge Forum. Hold det på pigen. Hun er sød og lækker og levere det hun skriver. Men lidt temperement i før kommunikationen :) når man er ved hende er hun sød og den der kan lide det hun tilbyder bliver ikke skuffet. 

Skrevet

Jeg skrev også til hende. Synes det lød som et frækt setup. Men hun er ikke helt skarp mellem ørene, så jeg trak mig igen.

Skrevet
Pervy skrev, for 24 minutter siden:

Jeg skrev også til hende. Synes det lød som et frækt setup. Men hun er ikke helt skarp mellem ørene, så jeg trak mig igen.

Hun er bare stresset og jeg tror hun får latterligt mange mails. Også nogle det udfordre det hun tilbyder. Men det tager lidt af glæden at hun er så deffensiv i sin kommunikation. Jeg ser hende heller ikke længere. Desværre.

Skrevet
AndersJ skrev, for 15 timer siden:

når man er ved hende er hun sød

AndersJ skrev, for 14 timer siden:

Jeg ser hende heller ikke længere.

Bare for en god ordens skyld: Du har altså engang oplevet hende sød ved mødet, men nu har du mistet lysten til at mødes med hende. Så du ved ikke om hun er sød, kun at hun engang var. Denne sødme som måske/måske ikke kan opleves, kunne dog ikke opveje diverse gener ... Det opsummerer jeg som at du ikke kan anbefale andre at forsøge?

Skrevet
Bebop skrev, for 11 timer siden:

Bare for en god ordens skyld: Du har altså engang oplevet hende sød ved mødet, men nu har du mistet lysten til at mødes med hende. Så du ved ikke om hun er sød, kun at hun engang var. Denne sødme som måske/måske ikke kan opleves, kunne dog ikke opveje diverse gener ... Det opsummerer jeg som at du ikke kan anbefale andre at forsøge?

Det er ambivalent som jeg har forsøgt at skrive. Men det er lidt svært. hun er en temperementsfuld lille en. Hvis man kommer indenfor døren er hun sød og lækker :) jeg ser hende ikke pga tempereret. Men hvis man gider det er det måske: måske ikke en anbefaling. Hvis man ikke gider det er det helt klart ikke en anbefaling. 
alle ændre sig jo hele tiden så jeg ved jo kkke hvordan hun er nu. 

Skrevet
italianovero skrev, den 4.6.2023 at 14:16:

800 kr for at blive slikket i fisse og røv

Smart pige 

ja gider ikke yde til fulde

• 4 months later...
Skrevet

Er der nogen som har været der for nylig? Kan læse at hun er ren og har et temperament, men ved nogen hvordan hendes handjob er? Jeg er ret fristet af set-uppet og  billederne :)

Skrevet
skellington skrev, den 24.10.2023 at 09:26:

Er der nogen som har været der for nylig? Kan læse at hun er ren og har et temperament, men ved nogen hvordan hendes handjob er? Jeg er ret fristet af set-uppet og  billederne :)

Giv det et forsøg :) det er en fornuftig pris og en flot sød pige (med lidt temperement :)) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.