Hop til indhold
Hedonis

Sensuel erotisk Tantra Rikke DK Aarhus

Recommended Posts

Denne annonce vakte min interesse. Har skrevet og fået hurtigt svar på sms. Nu er jeg blot noget usikker på mange af de annoncer, hvor det ser helt klart ud til at være danske piger og man skriver sammen på dansk. Ved fremmøde er det så alligevel en anden og ikke dansk kvinde. 
Nogen erfaringer med hende?

Hvis det holder som annoncen lover, kommer jeg til at besøge hende. Bare den måde det er beskrevet på sidst i annoncen tyder på en perfekt blanding af intense kropsberøringer og langsom sex

Redigeret af Hedonis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hedonis skrev, for 4 minutter siden:

Denne annonce vakte min interesse. Har skrevet og fået hurtigt svar på sms. Nu er jeg blot noget usikker på mange af de annoncer, hvor det ser helt klart ud til at være danske piger og man skriver sammen på dansk. Ved fremmøde er det så alligevel en anden og ikke dansk kvinde. 
Nogen erfaringer med hende?

Hvis det holder som annoncen lover, kommer jeg til at besøge hende. Bare den måde det er beskrevet på sidst i annoncen tyder på en perfekt blanding af intense kropsberøringer og langsom sex

https://www.eroguide.dk/forum/topic/169671-rikke-tantra-vejle/?tab=comments#comment-1511119

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for hjælp @Le courvoisier Der er en anmeldelse som siger at det ikke var noget særligt, to andre negative - men  en af disse med kun tre indlæg... 

Ser ud til at være slukket for den drøm!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...