Hop til indhold

Sensuel erotisk Tantra Rikke DK Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Denne annonce vakte min interesse. Har skrevet og fået hurtigt svar på sms. Nu er jeg blot noget usikker på mange af de annoncer, hvor det ser helt klart ud til at være danske piger og man skriver sammen på dansk. Ved fremmøde er det så alligevel en anden og ikke dansk kvinde. 
Nogen erfaringer med hende?

Hvis det holder som annoncen lover, kommer jeg til at besøge hende. Bare den måde det er beskrevet på sidst i annoncen tyder på en perfekt blanding af intense kropsberøringer og langsom sex

Redigeret af Hedonis

Skrevet
Hedonis skrev, for 4 minutter siden:

Denne annonce vakte min interesse. Har skrevet og fået hurtigt svar på sms. Nu er jeg blot noget usikker på mange af de annoncer, hvor det ser helt klart ud til at være danske piger og man skriver sammen på dansk. Ved fremmøde er det så alligevel en anden og ikke dansk kvinde. 
Nogen erfaringer med hende?

Hvis det holder som annoncen lover, kommer jeg til at besøge hende. Bare den måde det er beskrevet på sidst i annoncen tyder på en perfekt blanding af intense kropsberøringer og langsom sex

https://www.eroguide.dk/forum/topic/169671-rikke-tantra-vejle/?tab=comments#comment-1511119

Skrevet

Hej

Hvis du søger på ID på annoncen, så er der andre der har besøgt hende, hun er ikke Dansk

Skrevet
  • Author

Tak for hjælp @Le courvoisier Der er en anmeldelse som siger at det ikke var noget særligt, to andre negative - men  en af disse med kun tre indlæg... 

Ser ud til at være slukket for den drøm!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.