Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er tidligere kommet der nogle gange, men det blev efterhånden ringe på stedet.

Hvis du imidlertid kigger på:

https://annoncelight.dk/profile/ThaiKimberly

Så ser hende på de to sidste billeder ny ud, så måske skulle man prøve igen???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i Fredags til 45min med Kimberly, om det er hende man ser på billederne er jeg sgu i tvivl om. Jeg blev mødt i døren af mutti som straks beroligede mig med at Kimberly kom, da jeg lige var ved at fordufte.

 Jeg fik et hurtigt bad inde på værelset i et spabad som stod der, og så over på sengen til lidt massage som jeg mest vil kalde for middelmådigt.

Sexen føltes ikke rart da hun ikke virkede til at kunne lide det, eller om hun bare var skræmt af synet ved jeg ikke. Dog gav hun et rimeligt økoblow, men der blev dog også rykket godt til i junior med hånden som om at dette skulle overståes på 2 min. Igen ved ikke om hun græmmes over mand mand på 50 med en lille farkrop who know’s

alt i alt ikke noget at skrive hjem om. Det skal dog siges at jeg godt var forberedt på det ud fra tidligere omtale om stedet, men jeg tænkte at jeg måtte lige med selvsyn se om det var så slemt som jeg tidligere har læst, og ikke meget falder ved siden af desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...