Hop til indhold

Champage i hobro hende har vi ventet på I mange år

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/353572

Champagne kan godt være overvurderet men i det her tilfælde rammer vi toppen af skala med champage. 

Besøgte hende torsdag. Skriver og spør om jeg kan komme kl 19 i  60 min og hun svare med det samme ja og får adressen.

Møder op og bliver lukket ind af en pige med det dejligste smil og en perfekt krop.

Vi kommer op på værelset og vi får lige snakket hvad jeg vil have.

Vi går i badet hvor vi bliver vasket og jeg nyder bare synet af hende. Kommer ind på sengen Får en god gang massage på ryggen får vendt mig på ryggen hvor hun sætter sig på mine ben og massere bryst mave og  og mit nu vågnet lem. Total Nærværende og hvor der bliver snakket om alt, hun er god til engelsk. og hendes grin er fuldstændig fantastisk og en pige der er helt nede på jorden kemien gør bare det til top 3 pige.

Bj er helt fantastisk og der bliver kælet for Ham.

Hun glider langsom op og sætter sig på mig og vi har en god gang sex hvor der kommer dejlige sexede støn fra hende. Champage er ikke til at stå for. Og hvorfor jeg først skriver anmeldelse idag er jeg måtte lige en tur mere op til hende i dag kunne ikke få hende ud af hovedet. Så en aftale blevet lavet og det var om noget bedre i dag. 

Hobro og omegn hende skal i passe på hun er hvad andre bliver misundelig på så hun skal blive. 

Redigeret af Dc0306

Skrevet

Tak for en udførlig anmeldelse. Hvordan er stedet? Mest i forhold til diskretion?

Skrevet
  • Author
Bigstok skrev, for 1 minut siden:

Tak for en udførlig anmeldelse. Hvordan er stedet? Mest i forhold til diskretion?

Måske ikke det mest diskret sted nabo kan da se hvis man går der ind men hold på den anden side og gå der over. døren har været åben de 2 gange jeg har været der så man går lige ind. 

Men i det her tilfælde må den ene nabo  gerne se mig gå der ind hvis de lige står i deres vindue på 1 sal. Det er hun for god til at tænke på.

Ellers er stedet pænt og rent 

Skrevet
Dc0306 skrev, for 21 timer siden:

Champagne kan godt være overvurderet men i det her tilfælde rammer vi toppen af skala med champage. 

Besøgte hende torsdag. Skriver og spør om jeg kan komme kl 19 i  60 min og hun svare med det samme ja og får adressen.

Møder op og bliver lukket ind af en pige med det dejligste smil og en perfekt krop.

Vi kommer op på værelset og vi får lige snakket hvad jeg vil have.

Vi går i badet hvor vi bliver vasket og jeg nyder bare synet af hende. Kommer ind på sengen Får en god gang massage på ryggen får vendt mig på ryggen hvor hun sætter sig på mine ben og massere bryst mave og  og mit nu vågnet lem. Total Nærværende og hvor der bliver snakket om alt, hun er god til engelsk. og hendes grin er fuldstændig fantastisk og en pige der er helt nede på jorden kemien gør bare det til top 3 pige.

Bj er helt fantastisk og der bliver kælet for Ham.

Hun glider langsom op og sætter sig på mig og vi har en god gang sex hvor der kommer dejlige sexede støn fra hende. Champage er ikke til at stå for. Og hvorfor jeg først skriver anmeldelse idag er jeg måtte lige en tur mere op til hende i dag kunne ikke få hende ud af hovedet. Så en aftale blevet lavet og det var om noget bedre i dag. 

Hobro og omegn hende skal i passe på hun er hvad andre bliver misundelig på så hun skal blive. 

Kan kun tilslutte mig den gode anmeldelse, hun er bare super, har også lavet en anmeldelse på hende hun er bar så god , se efter at besøge hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.