Hop til indhold

Et måske sidste besøg ved Cattleya

Featured Replies

Skrevet

Cattleya har altid ligget højt på min liste over dejlige GP’er efter et besøg i Kolding sidste år, så da jeg læste hun måske ikke kommer igen, måtte jeg afsted til Engesvang her lørdag, selvom det er 1 1/2 times kørsel:) 

Hun er en rigtig smuk ung kvinde og giver en meget dejlig GF oplevelse. Jeg havde bestilt 45 min med OWO og kys og der blev ikke sparet på nogen af delene.  
Selv efter selve akten blev der delt rundhåndet ud med “muttes” (kys å sønde’jysk) mens vi lå og talte lidt sammen. 
Ja, hun rejser i morgen søndag og var undvigende om at komme retur. 
Måske vi her må sige farvel til en af de absolut bedste udenlandske piger, som giver en god oplevelse og ikke dækker sig bag falske billeder :( men mange  tak for oplevelserne :wub:

Til forhåbentlig fremtidige søgninger <3

https://annoncelight.dk/showad/348234

Skrevet

Ja hun er bare det skønneste. Jeg ville også have besøg hende igen, men hun tilbød ikke anal længere. Øv, jeg har haft de bedste oplevelser med hende. Fantastik sød og fræk. 

Skrevet

Trist for os hvis hun ikke kommer igen - så bliver hun “the one that got away” for mig, da jeg aldrig fik det til at passe ind når hun var i mit område.

Omvendt er jeg glad på hendes vegne, hvis det betyder hun er færdig med uddannelse, har fået familie eller andre gode ting der gør dette job mere besværligt.

Skrevet
HansenDanmark skrev, for 17 timer siden:

Cattleya har altid ligget højt på min liste over dejlige GP’er efter et besøg i Kolding sidste år, så da jeg læste hun måske ikke kommer igen, måtte jeg afsted til Engesvang her lørdag, selvom det er 1 1/2 times kørsel:) 

Hun er en rigtig smuk ung kvinde og giver en meget dejlig GF oplevelse. Jeg havde bestilt 45 min med OWO og kys og der blev ikke sparet på nogen af delene.  
Selv efter selve akten blev der delt rundhåndet ud med “muttes” (kys å sønde’jysk) mens vi lå og talte lidt sammen. 
Ja, hun rejser i morgen søndag og var undvigende om at komme retur. 
Måske vi her må sige farvel til en af de absolut bedste udenlandske piger, som giver en god oplevelse og ikke dækker sig bag falske billeder :( men mange  tak for oplevelserne :wub:

Til forhåbentlig fremtidige søgninger <3

https://annoncelight.dk/showad/348234

Måske. Måske ikke. Absolut ingen tvivl om hun er en helt ubeskrivelig pige.

En fantastisk Personlighed. 

Det er lidt med blandet føleses vi måske har sagt farvel til en af de absolut bedst og sødeste piger.

Nu hellere ikke ret mange danske piger der kan måle sig med smukke Cattleya,

for den sags skyld. Bare til info for dem der tror udenlandske piger ikke kan være det.

Har ihvertfald aldrig mødt Cattleya.

Smiler det er Ronaldo og Messi der forlader Fodbolden måske.

Håber virkelig på at se hende igen. Men omvendt set som du skriver andet sted.

Helt forståeligt hvis hun gerne vil videre med noget andet.

Vil endnu engang ønske hende alt muligt held og lykke uanset hvad hun vælger.

Være glad for at havde har lært hende at kende.

Redigeret af TT123

Skrevet

Jeg beklager også med vemod, at Cattleya har besluttet at trække sig tilbage

Jeg har indenfor de sidste 2-3 år altid prøvet at besøge hende mindst en  gang, når hun har været i nærområdet de 4-5 gange om året hun behagede os med.  

Hun var i midten af min top tre liste -  ægte billeder, dejlig krop, smilende, altid godt humør, dejlig GFE oplevelse med hvad dertil hørende lige efter min smag.

Vil bare sige, hvis hun fortryder sit valg, så vil jeg være klar til et nyt besøg - 

fortsat god pinse til alle

Redigeret af Klinge
.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.