KGB 0 Skrevet 27. Maj, 2023 Nogen der har besøgt Minnie i Horsens ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny bruger Skrevet 27. Maj, 2023 KGB skrev, for 18 minutter siden: Nogen der har besøgt Minnie i Horsens ? Hendes her? https://annoncelight.dk/showad/372575 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stodder1 122 Skrevet 29. Maj, 2023 Er der stadig ikke nogen der har besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stodder1 122 Skrevet 29. Maj, 2023 Så har jeg været der. Det er der helt sikkert også andre der har, for hendes telefon bibbede mange gange… Hun er faktisk ret lækker. Rigtig stor pik som blev mega stiv. I kan godt komme afsted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jambajamba 124 Skrevet 29. Maj, 2023 Stodder1 skrev, for 6 timer siden: Så har jeg været der. Det er der helt sikkert også andre der har, for hendes telefon bibbede mange gange… Hun er faktisk ret lækker. Rigtig stor pik som blev mega stiv. I kan godt komme afsted Lyder squ da super fedt! er hun lige så feminin som hendes billeder ? har du et ca område i horsens? var BJ med kondom? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stodder1 122 Skrevet 30. Maj, 2023 BJ var uden kondom og hun var ægte liderlig. Adressen er en af sidevejene nede fra havnen. Ok diskret for mit vedkommende, men jeg er heller ikke fra byen. Ved ikke om adressen er ofte brugt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1309 Skrevet 30. Maj, 2023 Hun må da godt komme en tur til Københabvn. :-)) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny bruger Skrevet 10. Juni, 2023 Stodder1 skrev, den 29.5.2023 at 15:46: Så har jeg været der. Det er der helt sikkert også andre der har, for hendes telefon bibbede mange gange… Hun er faktisk ret lækker. Rigtig stor pik som blev mega stiv. I kan godt komme afsted Snakker hun godt engelsk? Hvor stor er hendes pik? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stodder1 122 Skrevet 11. Juni, 2023 Ja hun snakker fint engelsk. Stor pik, vel en 17-18 stykker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DennisMC 5 Skrevet 13. Juni, 2023 Jeg har også været der. Tænker stedet er nogenlunde diskret. Hun er pigen på billederne - ingen Photoshop! Hun virker liderlig og tændt når man har sex med hende. klart en anbefaling værdig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kurtwaagner 59 Skrevet 13. Juni, 2023 DennisMC skrev, for 7 timer siden: Jeg har også været der. Tænker stedet er nogenlunde diskret. Hun er pigen på billederne - ingen Photoshop! Hun virker liderlig og tændt når man har sex med hende. klart en anbefaling værdig Min erfaring er at ts enten hælder til at være passiv eller aktiv Hvad med Minnie, er hun primær aktiv eller passiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DennisMC 5 Skrevet 14. Juni, 2023 Kurtwaagner skrev, for 13 timer siden: Min erfaring er at ts enten hælder til at være passiv eller aktiv Hvad med Minnie, er hun primær aktiv eller passiv? Primær aktiv virkede det til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aalborgaalborg 23 Skrevet 12. Juli, 2023 Nogen der har besøgt hende for nylig? I Aalborg eventuelt? Hvor befinder hun sig? Er hun som billederne? feminim? flot? store bryster som beskrevet? aktiv/passiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DennisMC 5 Skrevet 12. Juli, 2023 Hun er som billederne. fræk pige - hun var yderst aktiv ved mig (men tænker også hun kan være passiv) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian62 51 Skrevet 13. Juli, 2023 Er der nogen som har besøgt Minnie i Aalborg og kan fortælle hvor ca i Aalborg hun er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1309 Skrevet 12. November, 2024 Gammel rotte skrev, den 30.5.2023 at 11:30: Hun må da godt komme en tur til Københabvn. :-)) Og det gjorde hun så, eller nærmere sagt til Herlev. Det var absolut en af mine bedste TS oplevelser til dato. Hun er virkelig lækker, mega fræk og flirtende og med en ret stor pik (synes jeg - af en trans at være), og god stiv. Petite med lækker røv og gode bryster. Masser af tungekys (piercet) og lækker indlevende. Kan klart anbefales. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jambajamba 124 Skrevet 12. November, 2024 Hvor stor vil du skyde pikken til at være ? hvad måtte du slippe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1309 Skrevet 13. November, 2024 Jambajamba skrev, for 10 timer siden: Hvor stor vil du skyde pikken til at være ? hvad måtte du slippe? den er vel 15 cm'ish 1500 for 45 min. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jambajamba 124 Skrevet 15. November, 2024 Kan se hun er i Glostrup nu… en der kunne fristes til at dele/besøge hende sammen ? gerne mand/kvinde under 45 år.. jeg er frisk på dette næste onsdag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1309 Skrevet 18. November, 2024 Jambajamba skrev, den 15.11.2024 at 16:20: Kan se hun er i Glostrup nu… en der kunne fristes til at dele/besøge hende sammen ? gerne mand/kvinde under 45 år.. jeg er frisk på dette næste onsdag? Hun leger ikke med kvinder. Jeg foreslog en trekant med min veninde, men det ville Minnie desværre ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg